Cosma tun, Iams vådfoder og 3 aktivitetsspil

MAD
27 dåser Cosma a 170 g, tun original - 175 kroner
12 x 100 g Iams blandet kasse (i sovs) - 50 kroner

LEGETØJ
Legeskinne, alm., kun brugt i kort tid, mens Lillen var killing - 55 kroner

Aktivitetsbræt Solitair, brugt meget lidt - 75 kroner.

Karlie Kitty Brain Train 2-i1, træ - 100 kroner

Kan leveres i Odense og nærmeste omegn mod ekstra betaling i form af kaffe og kattenus.

Kan sikkert også leveres på en udstilling, idet jeg antager, at der nok kan arrangeres en stafet, hvis jeg ikke selv kommer.

Ja tak til maden :slight_smile:

SOLGT! :slight_smile:

Har du planer om at komme til Århus? :slight_smile:

ville gerne have overtaget iams poserne.

men måske den der slange lignede ting vil flytte herhjem?

Nej, det har jeg ikke. Men måske nogen her fra Odense-området skal af sted og vil tage det med. Thilde måske? Det fylder jo ikke en hel masse.

Ellers bor jeg kun et par kilometer fra en motorvejsafkørsel. Så kan vi måske lave en overlevering der, hvis du kommer forbi i bil?

[QUOTE=catsanddogs;1271091]ville gerne have overtaget iams poserne.

men måske den der slange lignede ting vil flytte herhjem?[/QUOTE]

Det kan den sagtens komme til :slight_smile:

Det lyder dejligt og giver skam gerne kaffe :slight_smile:

Jamen, det må vi finde ud af, når vi kommer på den anden side af det famøse nytår så :slight_smile:

Kan det passe, at det er de to sidste aktivitetsdimser, du har tilbage? Er de til foder, eller kun til leg?

mvh. tina

Ja, det er de to sidste, der er tilbage.

De er til leg med foder, vil jeg sige :slight_smile: Det er meningen, der skal ligge foder/godbidder nedenunder kuglerne.

Det nederste spil kan så vendes om og blive til en kuglebane i stedet. Den side er bare til leg, ikke til mad.

De er smarte, men jeg kan se, at jeg nok er ude efter noget, der er beregnet til lidt mere foder :slight_smile: Har tørfoder-støvsuger-katte :wink: