Cowboyhatte m.m

Jeg skal have skaffet noget cowboy udstyr (bare for sjovt). Hvor skaffer man sådan noget grej lettets og billigst ? Alternativt også indianergrej. :høhø:

Er det noget du kun skal bruge en enkelt gang? hvis det er, ville jeg finde en linedance klub i nærheden - der er garanteret nogle der har udstyret - i hvert fald hvis det er en af de klubber der kun gør i country musik. Hvis man skal købe udstyret, er det altså dyrt…

Jeg har hat, tørklæde, bæltespænde, støvler og jeg danser ikke engang i en rigtig “country-club”.
Jeg er da ret sikker på at der er en klub i Skanderborg??

Her er der lidt forskellige butikker.

http://www.western-shop.dk/

tak for links…jeg har fundet en kostumeudlejning i Gedved, ganske tæt på Skanderborg. Der kører jeg ned og lurer. Vi skal til 18 års fødselsdag imorgen…og jeg har glemt at det er indianer og cowboy tema :0)

Jeg var taget i den nærmeste Fætter BRas og havde købt en af de der grimme sorte filthatte L De er så kiksede at de er sjove.

Man kan jo også gå efter Clint Eastwood-stilen og købe et af de grå hundetæpper og lave det til en poncho - så kan man endda næsten være både cowboy OG indianer på samme tid L

Ærgerligt du havde glemt det - jeg har et par småting fra jeg var cowgirl for nogle år siden.

Det bliver indianerstyle…kæft min mand ( næsten skaldet ) dør da når han ser den langhårede indianerhøvdingeparyk jeg har leget til ham…he he

Vi kræver billed dokumentation bagefter, ellers er det ikke sket :høhø: