Crazy cat in a box

Lidt nye billeder af øglen, som her viser at en papkasse sagtens kan indeholder 2 misser… selvom hun havde temmelig meget besvær ved at fitte sin lille krop ned ved siden af HOney

Så lå de der og kiggede lidt på hinanden

… indtil der gik møg- og crazyøgle i den

Der ventes på at maden serveres

… også blev det slap-af-tid…

Også gik hun endelig ud… ZZZZZZZZZ

:tihi:

Hvor er de søde :smiley:

Hun er såååå pæææææn. :smiley: :hjerte:

De zalando kasser er bare noget særligt!

Vh Hector og Linni

Ja, elsker hendes farver og hendes pels. Typningen kunne godt være bedre på nogen punkter :slight_smile: Men det avler vi os frem til fremadrettet … eller gør et forsøg :wink:

[QUOTE=ThildeL;1209309]De zalando kasser er bare noget særligt!

Vh Hector og Linni[/QUOTE]

Åhja… man kan tosser rundt i dem, tæske løs på kanterne, bide i kanterne. Vi skal bare lige have overtalt vores mor til at lave et par huller i bunden så vi også kan lege med vores fasanfjer… MEN så forlanger vi heller ikke mere, Honey og Øglen :slight_smile:

[QUOTE=ThildeL;1209309]De zalando kasser er bare noget særligt!

Vh Hector og Linni[/QUOTE]

Så de I siger er faktisk at jeg er en dårlig kattemor, hvis ikke jeg sørger for at skaffe en Zalandokasse eller to? :høhø:

:smelter: :wehuu: :hjertehop: :hjertekat: Hun er sååå lækker! Skøn & skør :høhø:

Ja, helt sikkert ! :stuck_out_tongue:

Hun er bare så dejlig :hjerte:

Jeg tror, jeg skal handle noget mere på Zalando :hjerte::hjerte::hjerte:

Haha hvor er de bare gode de billeder, tak :høhø:

Hvem kontakter man for at få nedlagt forbud mod alle billeder der indeholder siataler og nøgenkatte her på KG?

:skrige:

Hun er min yndlings charmeøgle! :wehuu:

Honey har da fået sig en rigtig ven der :hjerte: Det er han nok ikke ked af :slight_smile:

:smiley: Kasser er bare bedst :smiley: Især når man kan få jaget andre ud af den, så der er plads til at gakke af :smiley:

Årh, så søde de er… Så længe det varer :tihi:

Sidstnævnte er hun rigtig god til, de lå sødt og kiggede på hinanden max, 20 sek, så havde hun moslet Honey ud. Han prøvede ellers at skubbe hende væk med bagbenet, men kunne ikke fordi han sad i spænd :D. Andet ex. Frede ligger på mine ben i sofaen, Øglen kommer mjavende løbende “os mig, os mig” → Frede rejser sig med det samme og skælder ud hele vejen væk. Den omvendte situation - Øglen ligger på mine ben, Frede kommer og vil også ligge her, men vil ikke dele pladsen, så han skælder hende ud. Måske kigger hun overbærende på ham, eller mjaver, men det ender altid med at Frederik går sin vej, for han vil ikke dele min benplads med hende!!

hæhæ… lige præcis, så længe det varer, hun er faktisk så streng hvad det angår at hun nogen gange får en time-out af samme årsag - så jo, der er en årsag til at kælenavnet er “møgøglen” :wink: