Criminal Minds - 14½ uge

Så fik jeg taget billeder af killingerne igen… :slight_smile: Kirsten og jeg benyttede os lige at den sidste rest aftensol, mens drengene så fodbold :høhø:

Først Reid, der er blevet en stor dreng

Så har vi Morgan - eller Slyngel som er det eneste han bliver kaldt herhjemme :høhø:

Jason, den sødeste og blideste i kuldet

Nuuuuuus mig!

Så Emily, den lille linselus

Og til sidst Haley - sin mors levende billede i den alder, bortset fra at hun mangler kaninørerne :tihi:

Fællesbilleder forsøgte vi os med igen, lettere sagt end gjort :høhø:

Slyngel og Reid flytter ud sammen, og heldigvis for det, for de to kommer bare så godt ud af det med hinanden

De er bare lækre! :slight_smile:

Ihh de er altså virkelig skønne :wehuu:

SUK ! siger jeg bare … suk ! :love2::hjerte: :love2:

De er bare skønne allesammen :smiley:

Jason :hjerte:
Altså Eva - :venter:
Hvis du bliver ved med at få sådan en sød og lækker dreng i hvert kuld, bliver jeg jo nødt til at have en kat fra dig en dag :cool:

Hvor er de lækre alle sammen Eva :hjerte::hjerte:

Du får virkelig taget nogle gode billeder af dem :hjerte:

Dejlige billeder af banden - jeg elsker simpelthen deres flotte og forskellige mønstre. :slight_smile:

:wehuu: nogen gange siger en smiley bare mere end ord :slight_smile:

Jaja, du har jo gjort det igen - fantastiske billeder af smukke misser…:slight_smile:

Især kært, der hvor Emily viser mavse… :slight_smile:

hvornår kan jeg overtage :wink: ?

Tak! :slight_smile:

Taark :smiley:

[QUOTE=Kattetøsen-too;887682]SUK ! siger jeg bare … suk ! :love2::hjerte: :love2:

[/QUOTE]

Han er altså også bare så dejlig og sød… Tror han bliver dem af dem jeg har sværest ved skal flytte i weekenden…

Mange tak :slight_smile:

[QUOTE=Osquary;887699]Jason :hjerte:
Altså Eva - :venter:
Hvis du bliver ved med at få sådan en sød og lækker dreng i hvert kuld, bliver jeg jo nødt til at have en kat fra dig en dag :cool:[/QUOTE]

Hehe, det ville jeg da bestemt heller ikke synes var det værste der kunne ske :høhø:

Tak! :slight_smile:

Mange tak :smiley:

Tak :slight_smile: Ja, særligt ens kan jeg vist ikke påstå at de er :høhø:

:tihi: Ja, det gør den… Tak!

[QUOTE=Diana F;887809]Jaja, du har jo gjort det igen - fantastiske billeder af smukke misser…:slight_smile:

Især kært, der hvor Emily viser mavse… :-)[/QUOTE]

Mange tak!
Jaah, utroligt at der ikke er nogen der er faldet for hende endnu :slight_smile:

Jamen du kommer bare forbi på søndag, så kan I også fejre min fødselsdag med mig :tihi:

Du godeste hvor er det nogle pragtfulde billeder af nogle pragtfulde katte :smelter:

[QUOTE=Eife;887820]
Jamen du kommer bare forbi på søndag, så kan I også fejre min fødselsdag med mig :tihi:[/QUOTE]

Pas på at jeg ikke tager dig på ordet :slight_smile: Ej bussen er desværre for dyr at tage lige nu fra Skive :smiley: skal Henriette med kan det være hun giver kørelejlighed, så er jeg frisk… :ok: så kan hun få en gang massage at stille sig tilfreds med, hvis det er OK for hende :smiley:

Jeg vil gerne møde dine fine misser.

[QUOTE=Mijv;887830]Pas på at jeg ikke tager dig på ordet :slight_smile: Ej bussen er desværre for dyr at tage lige nu fra Skive :smiley: skal Henriette med kan det være hun giver kørelejlighed, så er jeg frisk… :ok: så kan hun få en gang massage at stille sig tilfreds med, hvis det er OK for hende :smiley:

Jeg vil gerne møde dine fine misser.[/QUOTE]

Hehe… Jeg har kun mine forældre og min bror og hans kæreste inviteret… Venter liige til vi er ude over renoveringen til at at holde en lille fest :slight_smile:

ikke vent for længe hvis misserne snart flytter hjemmefra :frowning:

Det gør de tre drenge inden jeg overhovedet kommer til at fejre min fødselsdag på søndag :slight_smile:
Emily har ikke fundet et hjem endnu, så hvem ved med hende :slight_smile:

[QUOTE=Eife;887844]Det gør de tre drenge inden jeg overhovedet kommer til at fejre min fødselsdag på søndag :slight_smile:
Emily har ikke fundet et hjem endnu, så hvem ved med hende :)[/QUOTE]
hvad så med harley. Vil du beholde hende i opdrættet?

Jep, Haley bliver :slight_smile: