Criminal Minds kuldet - 6 uger

Nuuurh!
Hvor er de dejlige :hjerte: :lovelove:

Og så synes jeg ikke du har ret i, at gruppebillederne ikke er gode :ok: Jeg sidder altid og måber over gruppebilleder med killinger og tænker “hvordan bærer de sig ad? Karlssons klister? Tegenstifter?? Elefantsnot?” :gruble: :øhmm:

[QUOTE=PiaB;844992]ÅÅRRHHH!!! :inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:

hvornår mon der er åbent for besøg og nulring :ups:[/QUOTE]

Ja, det har vi jo fået fundet ud af nu :høhø:

Ja, han er virkelig en lille charmerende slyngel :smiley:

[QUOTE=DK Mammarazzi;845057]De bliver da også bare mere dejlige for hver gang Eva :hjerte:

Mit :hjerte: er stadig besat af brun tabby pigen og Elle er da bare SÅ smukt et navn til hende. Hun har det skønneste og mest nuttede udtryk :inlove:[/QUOTE]

Mange tak. :smiley: Ja, der var heller ingen tvivl om at af de to piger, så var det hende der var en Elle :tihi:

Hehe, så bliver du da næsten nødt til at komme med når der er killingenus :høhø: lokke-lokke

Mange tak :smiley:

Taark! :slight_smile:

Tak :slight_smile:

[QUOTE=Mette Mejdahl;845512]De er skønne! :slight_smile:

Det er nogle rigtige gode billeder du har fået taget :ok:

Og jeg kan se at Casper er blevet forfremmet til hovedpude :tihi:

/Mette[/QUOTE]

Tak, dejligt at høre om både killinger og billeder :tihi:
Ja, den status tror jeg vi begge har fået nu her :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Ann R;845526]Nuuurh!
Hvor er de dejlige :hjerte: :lovelove:

Og så synes jeg ikke du har ret i, at gruppebillederne ikke er gode :ok: Jeg sidder altid og måber over gruppebilleder med killinger og tænker “hvordan bærer de sig ad? Karlssons klister? Tegenstifter?? Elefantsnot?” :gruble: :øhmm:[/QUOTE]

Tak! :smiley:
Haha, ja det kræver i hvert fald her i huset at man er to mand. En til at få de livlige killinger på række igen og igen, og vifte som en gal med en drillepind indimellem - og så en til at knipse løs imens :høhø:

Hvor er de dejlige allesammen :slight_smile:

Tusind tak for de dejlige billeder :slight_smile:

Hvor er de dejlige allesammen :slight_smile:

Tusind tak for de dejlige billeder :slight_smile:

Årh vildt super navne Eva!!!
Eeeeeeeelsker den serie!

Favoritten i dit kuld er naturligvis Spencer Reid hehe…

Tillykke med navngivningen :hjerte:

Det er nogle helt fantastiske mislinger.

De er da ikke ret kønne … :snydt:

:smelter::smelter::smelter:
Jamen Eva altså! De bliver jo bare skønnere og skønnere for hver gang, du viser dem frem! Super billeder, af yderst smukke katte!

De måtte alle sammen gerne bo hjemme hos mig :hjerte::wehuu::hjerte:

De er bare for søde … :hjerte:

[QUOTE=Eife;845850]Tak! :smiley:
Haha, ja det kræver i hvert fald her i huset at man er to mand. En til at få de livlige killinger på række igen og igen, og vifte som en gal med en drillepind indimellem - og så en til at knipse løs imens :høhø:[/QUOTE]
He - jeg husker en sagde at hun satte dem op et sted de syntes var liiige lidt for højt - for så blev de siddende mens hun hurtigt tog nogle billeder. Jeg ved bare ikke om den virker på de mere hurtige og frygtløse racer. Jeg turde ikke! :uha: :uha:

Heh, det er blandt andet det jeg gør. Men jeg har ikke noget højere end sofaen, hvor jeg lige kan line op med en ens baggrund på, så det er kun mens de er helt små at det virker. Men en kommode eller noget lignende ville være bedre i den alder de har nu :slight_smile: Og jeg tror man bliver vant til at kattekillinger laver en helt masse ting, man slet ikke synes de burde :tihi:

Jeg kender ikke serien, de er opkaldt efter :ups: - men hold da op, for et smukt, dejligt og charmerende kuld :inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:

Du kan da ikke nænne at sælge nogen af dem, kan du??? :love2:

[QUOTE=Eva;846688]Jeg kender ikke serien, de er opkaldt efter :ups: - men hold da op, for et smukt, dejligt og charmerende kuld :inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:

Du kan da ikke nænne at sælge nogen af dem, kan du??? :love2:[/QUOTE]

Mange tak, Eva! :slight_smile:

Ærligt, ved 9-10 uger er tanken om at nogen af dem skal flytte skrækkelig! Ved 14-15 uger er det en lettelse at nogen af dem skal rykke ud :høhø:

[QUOTE=Eife;846717]Mange tak, Eva! :slight_smile:

Ærligt, ved 9-10 uger er tanken om at nogen af dem skal flytte skrækkelig! Ved 14-15 uger er det en lettelse at nogen af dem skal rykke ud :høhø:[/QUOTE]

Det forstår jeg egentlig godt Eva - selvom de er nogle charmetrolde, så er der så meget fut, fart og ballade i dem, så det godt kan blive for meget. :tihi:

:smiley: ENIG! når de når til de 15 uger trænger man til bare en smule ro i huset :smiley: :smiley: :smiley:

Det er der nemlig :høhø: Og så er det rart at der pludselig bliver lidt “tomt”, selvom det også er trist… Det hjælper at få lov at aflevere dem og se dem indtage deres nye hjem med høj haleføring :slight_smile:

Nemlig! :slight_smile:

nej altså… den bunke misser er der lige til at kramma-kysse :slight_smile:

eva… ord er fattige :smelter:

Hvor er de bare skønne :wehuu: