Criminal Minds kuldet - 9½ uge

Ja, så fik jeg igen taget lidt billeder af småtlingerne. De blev 9 uger i tirsdags, og nyder haven i det super gode vejr, det pludselig er blevet.

Først Reid, der nyder en blød plads i skyggen

Så Emily, der er en rigtig charmetrold

Så Haley, der godt nok på mange punkter ligner sin mor i den alder

Så Morgan, der stadig er en lille slyngel :inlove:

Søde og blide Jason

Så en stribe fællesbilleder - denne gang virkede limen nemlig :tihi:

Hold nu op*! Det er jo de rene POSTKORT!

Hvor er de altså dejlige!!! Og syrenbuketten i baggrunden er bare lige “the final touch” i retning af postkortene :smiley:

Det minder mig om ideen med at lave den KG-kalender igen…

Trekkie - hehe, mange tak… Det hjælper altid når vejret er med en :slight_smile:

Skønt med syrenerne i baggrunden. :smiley:

Og nu kan de sidde pænt til gruppebilleder - de store, dejlige katteunger. :hjerte:

Ååååårh de bliver da bare dejligere og dejligere :hjertehop: Smukke mislinger!
Og rigtig flotte billeder :slight_smile:

de er bare så smukke Eva !!! :smelter:

Hvor er de altså dejlige:love2:

Jeg er helt vild med stribemisser,og så vælger man at avle Burmesere:dokdok:

Skønne gruppebilleder’send lige navnet på limen:D
Tine

[QUOTE=TrekkieGrrrl;860720]Hold nu op*! Det er jo de rene POSTKORT!

Hvor er de altså dejlige!!! Og syrenbuketten i baggrunden er bare lige “the final touch” i retning af postkortene :D[/QUOTE]

Helt enig i ovenstående. Men forår er jo bare det perfekte backdrop til næsten hvad som helst - når det så bliver kombineret med de mest bedårende, små, stribede killinger, så SKAL det vel gå op i en meget højere enhed.
,

:smelter: Jeg tror lige jeg smelter lidt - og det har ikke noget med vejret at gøre.

Nuttethed på rad og række…suk :hjerte: De er godtnok dejlige. :slight_smile:

Jeg er altså DYBT imponeret over, at du kan få fem små krudtugler til at sidde så pænt! :uha:

Jeg ville da aldrig i livet kunne få bare TO af mine katte til at sidde lige så nydeligt…:gruble:

Ja de er da godt nok exceptionelt gode de billeder! :slight_smile:

[QUOTE=Diana F;860835]Nuttethed på rad og række…suk :hjerte: De er godtnok dejlige. :slight_smile:

Jeg er altså DYBT imponeret over, at du kan få fem små krudtugler til at sidde så pænt! :uha:

Jeg ville da aldrig i livet kunne få bare TO af mine katte til at sidde lige så nydeligt…:gruble:[/QUOTE]

Haha nej jeg har endda besvær med EN… Jeg må på kursus hos Eva L Eller måske skal jeg bare bortføre hende og få hende til at lime mine fast…

Sad selv og tænkte præcis den samme tanke, efter jeg havde skrevet det…:tihi: - bare at få ÉN kat til at ‘sidde pænt’ er altså også et problem!

Alban og Bailey…tja, det giver vist sig selv, at der er ALT for meget krudt i måsen til at man har ‘tid’ til at posere yndigt. :høhø:

Og selvom gamle Artemis er MERE end rolig, så har hun en helt fantastisk ‘evne’: I det splitsekund, man fører kameraet op til sit ansigt, så rejser hun sig, begynder at spinde og går HELT tæt på. Det er ALLERbedst, hvis man kan komme til at gnide sig op af kameraet! Helst lige på linsen! :tihi:

[QUOTE=Diana F;860923]Sad selv og tænkte præcis den samme tanke, efter jeg havde skrevet det…:tihi: - bare at få ÉN kat til at ‘sidde pænt’ er altså også et problem!

Alban og Bailey…tja, det giver vist sig selv, at der er ALT for meget krudt i måsen til at man har ‘tid’ til at posere yndigt. :høhø:

Og selvom gamle Artemis er MERE end rolig, så har hun en helt fantastisk ‘evne’: I det splitsekund, man fører kameraet op til sit ansigt, så rejser hun sig, begynder at spinde og går HELT tæt på. Det er ALLERbedst, hvis man kan komme til at gnide sig op af kameraet! Helst lige på linsen! :tihi:[/QUOTE]

Det er sådan set grunden til at næsten alle billeder jeg poster af mine er billeder hvor de ligger og sover :klapper:

Fantastiske mislinger og lige så fantastiske billeder

[QUOTE=FinnFrode;860746]Skønt med syrenerne i baggrunden. :smiley:

Og nu kan de sidde pænt til gruppebilleder - de store, dejlige katteunger. :hjerte:[/QUOTE]

Mange tak :slight_smile:
Krudt i bagdelen har de nu stadig :høhø:

[QUOTE=Rikke Lillevang;860753]Ååååårh de bliver da bare dejligere og dejligere :hjertehop: Smukke mislinger!
Og rigtig flotte billeder :)[/QUOTE]

Mange tak :smiley:

Taark :slight_smile:

[QUOTE=skoglund;860755]Hvor er de altså dejlige:love2:

Jeg er helt vild med stribemisser,og så vælger man at avle Burmesere:dokdok:

Skønne gruppebilleder’send lige navnet på limen:D
Tine[/QUOTE]

Tak :slight_smile: Ja, det er vidt lidt uhensigtsmæssigt med burmesere så… :tihi:

Jamen, det er da bare helt alm. superglue :muhaha:

[QUOTE=galath;860806]Helt enig i ovenstående. Men forår er jo bare det perfekte backdrop til næsten hvad som helst - når det så bliver kombineret med de mest bedårende, små, stribede killinger, så SKAL det vel gå op i en meget højere enhed.
,[/QUOTE]

Ja, grønt og lidt blomster, så er man bare rigtig godt på vej :slight_smile:
Og mange tak! :smiley:

:tihi: Det er ellers varmt nok… Men mange tak :slight_smile:

[QUOTE=Diana F;860835]Nuttethed på rad og række…suk :hjerte: De er godtnok dejlige. :slight_smile:

Jeg er altså DYBT imponeret over, at du kan få fem små krudtugler til at sidde så pænt! :uha:

Jeg ville da aldrig i livet kunne få bare TO af mine katte til at sidde lige så nydeligt…:gruble:[/QUOTE]

Hehe, det er heller ikke så nemt, men jeg har heldigvis en god veninde, som jeg har allieret mig med…

Mange tak! :smiley:

:klapper: Ja, jeg må komme en tur forbi med lidt superglue…

[QUOTE=Diana F;860923]Sad selv og tænkte præcis den samme tanke, efter jeg havde skrevet det…:tihi: - bare at få ÉN kat til at ‘sidde pænt’ er altså også et problem!

Alban og Bailey…tja, det giver vist sig selv, at der er ALT for meget krudt i måsen til at man har ‘tid’ til at posere yndigt. :høhø:

Og selvom gamle Artemis er MERE end rolig, så har hun en helt fantastisk ‘evne’: I det splitsekund, man fører kameraet op til sit ansigt, så rejser hun sig, begynder at spinde og går HELT tæt på. Det er ALLERbedst, hvis man kan komme til at gnide sig op af kameraet! Helst lige på linsen! :tihi:[/QUOTE]

Haha, det er faktisk nemmere med sådan nogle krudtugler, end en der altid skal komme og nusse… Sådan var min gamle huskat også :hjerte:
Men mht krudtuglerne, så handler det bare om at have en til at stå og vifte med en drillepind, mens man selv sidder klar med kameraet :muhaha:

Mange tak! :smiley:

Hvor er de vidunderlige, savler over de sølvtabby, er da helt væk i dem. Lovede at spørge fra Linea om du kommer på show med nogle af dem ? Hun vil meget gerne gramse

Mvh
Gitte

Den dag der bliver lavet en stribet burmeser, vil jeg genoverveje, om sådan en kunne få lov til at bo i mit hjem :rock:

Eva: De der gruppebilleder … :besvimer:

[QUOTE=GitteS;861094]Hvor er de vidunderlige, savler over de sølvtabby, er da helt væk i dem. Lovede at spørge fra Linea om du kommer på show med nogle af dem ? Hun vil meget gerne gramse

Mvh
Gitte[/QUOTE]

De er desværre lige for unge til at komme med til Vrå, så det gør de ikke. Men McCoy og Ivy kommer begge to, og vil sikkert også gerne nusses :smiley:
Herning regner jeg med at have kuldet med til om torsdagen d. 5.7. :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;861102]
Eva: De der gruppebilleder … :besvimer:[/QUOTE]

Tak :smiley:

Jamen Eva dog, har du virkelig ‘tilladt’ dig at få smuklinger i den periode hvor jeg har været ‘væk’ ? :slight_smile:
Jøsses hvor er de skønne, virkelig et flot kuld…Forsinket tillykke, med dem :slight_smile:

Og nu får jeg travlt med at bladre tilbage i galleriet, så jeg kan se de tidligere billeder af dem :slight_smile: