[QUOTE=FinnFrode;860746]Skønt med syrenerne i baggrunden. 
Og nu kan de sidde pænt til gruppebilleder - de store, dejlige katteunger.
[/QUOTE]
Mange tak 
Krudt i bagdelen har de nu stadig :høhø:
[QUOTE=Rikke Lillevang;860753]Ååååårh de bliver da bare dejligere og dejligere
Smukke mislinger!
Og rigtig flotte billeder :)[/QUOTE]
Mange tak 
Taark 
[QUOTE=skoglund;860755]Hvor er de altså dejlige:love2:
Jeg er helt vild med stribemisser,og så vælger man at avle Burmesere:dokdok:
Skønne gruppebilleder’send lige navnet på limen:D
Tine[/QUOTE]
Tak
Ja, det er vidt lidt uhensigtsmæssigt med burmesere så… 
Jamen, det er da bare helt alm. superglue 
[QUOTE=galath;860806]Helt enig i ovenstående. Men forår er jo bare det perfekte backdrop til næsten hvad som helst - når det så bliver kombineret med de mest bedårende, små, stribede killinger, så SKAL det vel gå op i en meget højere enhed.
,[/QUOTE]
Ja, grønt og lidt blomster, så er man bare rigtig godt på vej 
Og mange tak! 
Det er ellers varmt nok… Men mange tak 
[QUOTE=Diana F;860835]Nuttethed på rad og række…suk
De er godtnok dejlige. 
Jeg er altså DYBT imponeret over, at du kan få fem små krudtugler til at sidde så pænt! 
Jeg ville da aldrig i livet kunne få bare TO af mine katte til at sidde lige så nydeligt…
[/QUOTE]
Hehe, det er heller ikke så nemt, men jeg har heldigvis en god veninde, som jeg har allieret mig med…
Mange tak! 
:klapper: Ja, jeg må komme en tur forbi med lidt superglue…
[QUOTE=Diana F;860923]Sad selv og tænkte præcis den samme tanke, efter jeg havde skrevet det…
- bare at få ÉN kat til at ‘sidde pænt’ er altså også et problem!
Alban og Bailey…tja, det giver vist sig selv, at der er ALT for meget krudt i måsen til at man har ‘tid’ til at posere yndigt. :høhø:
Og selvom gamle Artemis er MERE end rolig, så har hun en helt fantastisk ‘evne’: I det splitsekund, man fører kameraet op til sit ansigt, så rejser hun sig, begynder at spinde og går HELT tæt på. Det er ALLERbedst, hvis man kan komme til at gnide sig op af kameraet! Helst lige på linsen!
[/QUOTE]
Haha, det er faktisk nemmere med sådan nogle krudtugler, end en der altid skal komme og nusse… Sådan var min gamle huskat også 
Men mht krudtuglerne, så handler det bare om at have en til at stå og vifte med en drillepind, mens man selv sidder klar med kameraet 
Mange tak!