D og E killinger. Advarsel: Potentielt vanedannende :)

Nå, men jeg lader egentlig bare de levende billeder tale: Vega´s 5 D-killinger og Prinsessens 5 E-killinger, der er 5 dage yngre. Det er Vega der har “vagten” :slight_smile:

//youtu.be/BagP5N0_Nuo

Nui, hvor er de dejlige :hjerte: Dygtige Vega holder godt øje med dem alle.

En hel bunke n 22 og et par a 22? Sikke et fint blotched tabby på n’erne :inlove:

Fanta løber fra rum til rum for at finde de miavende katte, mens hun ser meget forvirret ud :tihi:

:surrender1: De er jo helt forfærdeligt nuttede! :wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor er de skønne :smelter: synd halen er så lang, nå skidt, jeg kan jo heller ikke lige blå :muhaha2:

Hold nu op hvor er det bare en lækker flok! :hjerte:

Åh suk… Susanne, det er lige før du skal have tæsk med en våd avis for at ligge sådan en video ind… skam dig :wehuu:

Hvor er de alligevel usikre på de små lave ben :hjerte: Men ingen tvivl om, at verden - begrænset, som den er - skal udforskes, og at brødre og søstre af alle aldre skal bides i og nedlægges :høhø:

Og så er de i den alder hvor kampene foregår i slow-motion :høhø: Så nuttet :love2:

Nej hvor skal du glæde dig til om nogle uger … når de når samme alder som mine

Glæder mig til at beundre, nusse, kysse mm og nogle uger :slight_smile:
De er lækre. <3

Hvor er de søde. :wehuu: Særligt er jeg vild med farve og mønster på n’erne.

Åh hvor er de kære !!! [:hjerte:](javascript:void(0))[:hjerte:](javascript:void(0))[:hjerte:](javascript:void(0))[:hjerte:](javascript:void(0))[:hjerte:](javascript:void(0))[:hjerte:](javascript:void(0))

Cats og Conni

kan ikke se dem kan ikke se dem kan ikke se dem

:smelter:

For dælen da en bunke dejligheder :hjertehop:og en missemor, der holder et vågent øje, men samtidig er helt rolig :hjerte:
Der burde være en stop-tiden-knap, for lige præcis den der alder er bare skøøøøøøn.

Ok… husk advarslen om lyd!!!
Borebillen render nu skrupforvirret rundt og leder efter “Tante” :lol: