D* Vincent av Stadfjord

Jeg har fundet hankatten til vores lille Fienchen…

Naar hun er gammel nok og klar til at blive däkket, har jeg fundet HAM…

En blacksmoke-white hankat.

Saa jeg vil maaske (Hvis jeg er heldig) kunne faa et önske opfyldt; en black-smoke imellem killingerne…

(billederne er ikke de bedste og meget kan man ikke se af ham, men… ) Se her:

Han er lækker :wehuu:

Hvor ser han skøn ud:)

Hvor skønt at du har fundet lige ham :slight_smile: Held og lykke med projektet

Dejligt når man finder drømmehannen og kan få lov at bruge ham :slight_smile:

Hvor er han bare smuk Tina…

Mit hjerte hamrer voldsomt for fortynder kattene og han er da et pragtelsemplar… minder en smule om min smukke dreng :love:

p.s har gennemskuet min brøler… skal lære at læse ordentligt inden jeg svarer når det drejer sig om billedtråde med sådanne herligheder som indhold

Æhm, er fortynder ikke når de giver blå eller creme og ikke smoke/sølv? :slight_smile:

jo selvfølgelig er det det :ups:

jeg kiggede bare billederne inden jeg igen læste emnet igennem endnu engang og ser at jeg havde fejlskuet billedet, flovt :ups:

i mine øjne så han blå ud… men det ændre bestemt ikke på han er brand lækker :stuck_out_tongue:

Aah :slight_smile: Ja okay, kan godt forstå at man ved et hurtigt blik lige kan forveksle sort smoke og blå :slight_smile:

Nej, lækker er han helt sikkert. Er altså vild med sølv/smoke

Nu maa vi saa vente til at vores lille Fienchen er klar

Det blir sikkert först engang först i 2010 (det er planen) vi vil lige vente og se tiden an, hvordan hun udvikler sig.
Men vi har faaet grönt lys af Vincents foräldre

Jeg saa ham paa en udstilling i november her i Oldenburg.
Jeg fald pladask for ham…

At jeg saa fandt ham igen, var mere end held.
Og saa at vi maa bringe Fienchen til ham, naar tiden er saa vidt…

SUPER kan jeg kun sige!!

Saa jeg haaber af hele mit hjerte at jeg saa blir mor til endnu en sort-smoke missekat…
Jeg eeeeeeeelsker bare smoke :slight_smile:

Nøj for en smuksak, er sikker på at det bliver nogle prægtige killinger når tiden kommer, og jeg kryder fingre for at der bliver en sort smoke til dig! :wehuu: De er skønne!

Smækkerlækker fyr,ham ville jeg også bruge :slight_smile: !