Da Bird - hvor køber man nye fjervedhæng (billigst)

Mine katte elsker naturligvis Da Bird, men er der nogen der har tips til hvor man kan købe fjervedhæng billigst muligt?

Jeg må have købt mig et lille lager…

Jeg har et helt nyt og ubrugt vedhæng liggende. Vi bruger ikke da-birden meget for vi har så mange levende da-birder ude i haven så jeg glemmer at bruge den til misserne
Du kan bare sende mig en PB med din adresse…så sender jeg den iaften/imorgen.

Jeg vil skyde på ebay. :slight_smile:

Ellers kan man få hele stangen på zooplus til næsten ingen penge :slight_smile: Katzenangel Bird günstig kaufen | zooplus

De har dem her, men om de er billigere end andre…

Ja, men det er en efterligning, ikke den originale DaBird. Og den er lavet lidt åndssvagt, for man kan ikke ta’ fjeren af (eller jo, med en saks, for svirvel-ingen SIDDER faktisk inde under det krympeplastic den er fastgjort med. Så den billige roterer ikke on sig selv og er ikke nær så god. Men det er en billig måde at få en ny stang på, for den holder kvaliteten godt nok :slight_smile:

Jeg storkøber fjerene på eBay, man kan tit få en pakke med 5 af gangen hos mange sælgere. Og så koster de ikke meget :slight_smile:

[QUOTE=Ann R;670282]De har dem her, men om de er billigere end andre…

http://www.purrsinourhearts.co.uk/shop/best-cat-toys[/QUOTE]

jeg køber mine DaBird ting her, så støtter jeg samtidig er godt formål, nemlig internatkatte i england :slight_smile:

her har jeg købt flere gange…se under ‘DaBird and Refills (16)’

Skulle alligevel over til postekassen, så nu er der en da-bird på vej, Jette.
Fandt dig på Krak

Og ellers har jeg akltså stadig nogle få vedhæng tilbage :slight_smile:

Sorry… det anede jeg ikke… :pose:

[QUOTE=kamikaze;670465]Skulle alligevel over til postekassen, så nu er der en da-bird på vej, Jette.
Fandt dig på Krak[/QUOTE]
Tusind tak - det er både jeg og mine katte meget glade for. Så kan de snart komme til at lege igen - det giver noget godt motion. :slight_smile: Du skal da have ét eller andet for den?

Tak for jeres andre svar, så har jeg lidt inspiration til når jeg igen får behov for nye.

[QUOTE=JKJ;670633]Tusind tak - det er både jeg og mine katte meget glade for. Så kan de snart komme til at lege igen - det giver noget godt motion. :slight_smile: Du skal da have ét eller andet for den?
Det havde jeg nu ikke tænkt mig…det er en gave fra mine misser til dine misser

Tak for jeres andre svar, så har jeg lidt inspiration til når jeg igen får behov for nye.[/QUOTE]

God legelyst

Jeg vil gerne vide om nogen i danmark forhandler denne her model Product not found!
Det er simpelthen den bedste og mest holdbare. Og kattene er helt tossede med den måde den bevæger sig på. Jeg købte min på en udstilling og kan ikke huske om det var ANN K der solgte den eller en anden. Men jeg eller rettere mine katte ville blive lykkelige for at få et par stykker mere.

ps, må hellere tilføje at det både er stang og vedhæng osv og ikke kun vedhænget jeg gerne vil have fat i igen.

Hmm jeg kan ikke huske nogen forhandlere lige pt, men jeg ser den i al fald altid i standene på katteudstillingerne :slight_smile:

Altid? Jeg kan ikke huske, andre end Ann K har solgt lige netop disse på udstillingerne, så hvis ikke hun har nogen på lager, kan de nok ikke fås i Danmark.

Ja jeg er ret sikker på at min ikke er købt af Ann K, men den er købt på udstilling…

Der var på et tidspunkt hvor Rikke som også var den der forhandlede Katz træerne, havde stand med på danske udstillinger og solgte bla. Da Bird stangen og vedhæng til den :slight_smile: Og da Rikke så stoppede tog Ann K over :slight_smile:

Jamen, det er jo en “milliard” år siden - før min tid :slight_smile: