Da Charlie var lille

Har fået tilsendt flere billeder af min søde Charlie - denne gang billeder fra han var lille. Nøj hvor var han dog kær!
Det er han selvfølgelig stadig. :wehuu:

Vil da lige dele billeder af min skønhed med jer!
Lad tiden indtil den 4/6 gå MEGET hurtigt - jeg glæder mig sådan til at få ham hjem!!

Hvor er han bare nuser at se på :wehuu::wehuu::wehuu:

sikke da en lille nusermås :wehuu:

Dengang var han også lækker :hjerte:

Tak skal i have! :smiley:

Hvor er han bare sød :inlove:

Ham Charlie er da ganske vidunderlig…

:inlove: :yatta: :heya: :klappekat:

Hold op hvor er han bare skøn.

KAn godt forstå du ikke gider vente mere.

Tusind tak for alle jeres søde beskeder :D:hjerte:
Han er rigtig dejlig ham Charlie - kan slet ikke vente til vi får ham hjem - TI dage tilbage… :wehu:

Sikke en smuksak, han har et rigtig sødt udtryk. :slight_smile:

Hvor er han smuk.
Er han burmeser?

[quote=Kisser;381024]Hvor er han smuk.
Er han burmeser?[/quote]

Ja han er en blå Burmeser -love

Han er fantastisk smuk. I en sådan grad at jeg tror min næste skal være burmeser.

Vi takker for det meget fine kompliment! :inlove:
Jeg forelskede mig også i ham med det samme jeg så billedet af ham på nettet - og da vi så mødte ham, smeltede han bare vores hjerter endnu mere. Sådan et dejligt, roligt og nysgerrig sind. :hjerte:

[quote=Garfield.;381052]Vi takker for det meget fine kompliment! :inlove:
Jeg forelskede mig også i ham med det samme jeg så billedet af ham på nettet - og da vi så mødte ham, smeltede han bare vores hjerter endnu mere. Sådan et dejligt, roligt og nysgerrig sind. :hjerte:[/quote]
Det var da så lidt.
Må man spørge hvor du har været så heldig at finde den smukke dreng?

[quote=Kisser;381055]Det var da så lidt.
Må man spørge hvor du har været så heldig at finde den smukke dreng?[/quote]

Jamen altså jeg har sådan set fundet ham via DBA - han bor hos en i samme by som os selv, vi henter ham hjem her den 4. juni -love Han er lige fyldt 4 år, så vi får ham som omplaceringskat. Men han er med tavle og kommer fra www.nadikat.dk :ok:

Egentlig gik vi ikke efter nogen racekat, men faldt over Charlie - og han har smeltede mit hjerte og jeg har altså også tabt det til Burmeseren! :inlove: