Då er de i gang igen (ang mail)

Så er de i omløb igen…
så pas på…

jeg ved godt der mange af jer der kender disse mail… men det er nok ikke alle der gør…

Norsk Skovkat…price and pictures needed
Fra: Saiz Van Hamilton ([email protected])
Dette er muligvis en ukendt afsender. Tilføj som afsender, der er tillid til | Tilføj som afsender, der ikke er tillid til
Sendt:12. august 2008 10:15:12
Svar til:[email protected]

Til:

How are you doing and your family including your work?
I am interested in buying your kitten of which i would like you to please kindly get back to me with the present health condition,price and pictures for me to see.I want you to know that i am willing to support the kitten financially and morally and will treat the pet fine.
Saiz Van Hamilton.

Ja, det lyder nøjagtig som den plejer - bare med nyt navn [smilie=hate-boid.gif]

Ja, sådan en mail har jeg også fået i dag.

jeg har skam svaret. Underligt nok får jeg aldrig svar tilbage. Kan ikke forstå det men gæt selv hvorfor -høhø :

Oh, all 100 familymembers are doing fine.
Do you want your kitten in yellow, blue, red or green colours? Pink also possible.
Patterns available are small dots in complementary colours or black, large dots, striping or squares only available in green or pink.
Price is about 1.000.000€, just send it in a leather suitcase.
Greetings
The Kitten Factory for modern cats

:slight_smile:
Marina

-xxrotflmao

Ja,hvorfor mon -thumbs

Jeg er så flad af grin -SJOV

-xxrotflmao -xxrotflmao -LOL -LOL

SÅDAN SÅ KAN DE SKU LÆRE DET -dans -dans -ROCK -ROCK -ROCK

Kan man komme i betragtning til sådan en killing -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Jeg er så flad af grin -SJOV[/quote]

Enig -thumbs Griner endnu…

Jeg er så flad af grin -SJOV[/quote]

Enig -thumbs Griner endnu…[/quote]

griner højlydt… så kan de lære det, kan de

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -SJOV

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao Det var godt nok een af de gode, Marina.

Hehe marina … jeg kunne godt være interesseret i en af de der squares i pink og green… kan man købe på afbetaling hos dig???

Ellers et godt svar at give de åndsvage idioter der spammer ens mailbox… nu får jeg ikke den slags mail men så meget andet junk på jobbet :frowning:

Pas nu på jeg ikke tager dig på ordet :smiley:
Hvad med en burmeser med lyserøde fartstriber :smiley:
Marina

du er for sej Marina… vildt fedt svar!!!

det er godt nok en killing der vil frem i verden

Hehe marina tror du det vil klæde resten af flokken? Min mor ville da så i hvertfald kunne kende dem og Whisky fra de 4 andre jeg har. Hun roder altid rundt i Lillemand og Coco fordi de begge er chokolade og Baloo og Bastian fordi de er brune, kun whisky som er blå er hun aldrig i tvivl om hvem er. Så en med lyserøde fartstriber ville hun nok blive glad for -thumbs