I forbindelse med en renovering af min gamle lejlighed for 1½ år siden, røg Gamle Sofa ud.
Siden da har jeg klaret mig udmærket med et par lænestole, men lige så stille sneg savnet sig ind på mig og misserne - vi savnede Sofa.
Eftersom Sofa fra dengang havde måttet lade livet på lossepladsen, blev vi meget glade da vi fandt en Sofa til omplacering. Jeg tog på besøg for at hilse på Sofa og vi blev så glade for hinanden at Sofa straks kom med hjem.
Niggi var den der var mest glad…hun kunne ikke engang vente på at Sofa blev påklædt:
Og det blev bare endnu bedre da Sofa fik tøj på:
Junior valgte at være lidt tilbageholdende, han kunne godt se at det ikke var Gamle Sofa og man skal ikke overgive sig for hurtigt:
Devi havde virkelig savnet Sofa og fandt straks favoritpladsen der var lige så god som hun huskede den:
Sofa skulle selvfølgelig have en indflytningsgave og den stod jeg for:
Og når jeg ikke lige er der til at holde øje, kan jeg være helt sikker på at der bliver passet godt på at alle Sofas behov er tilfredsstillede:
Tillykke med Nye Sofa. Det er en utrolig dejlig Sofa kan jeg se. Hvor gammel er Nye Sofa? Er den stadig ung? Jeg tænker, siden kattene tog så FLOT imod Nye Sofa?
Så mange katte og dig tilsammen kan umulig tage fejl. Sofa er perfekt, også i mine øjne.
Lækre puder du har lavet, så jeg vil gå så vidt som at sige, Sofa er et skarn hvis den mener den kunne få det bedre et andet sted.
Kommer lige i tanker om at det kan blive en historie med fortsættelse følger…
…for på onsdag flytter Kontorstol ind og det kommer nok ikke til at gå helt stille for sig, for Kontorstol har hjul, det har Spisestuestol ikke, og Kontorstol er i sådan noget læderagtigt stof som man helst skal holde kløerne fra hvor Spisestuestol forlængst er gået ud af sit blå hylster fordi de har fået lov at kradse løs. Må lige se om jeg kan tage et billede af staklen når udskiftningen sker
[quote=Gizzemissen;397630]Kommer lige i tanker om at det kan blive en historie med fortsættelse følger…
…for på onsdag flytter Kontorstol ind og det kommer nok ikke til at gå helt stille for sig, for Kontorstol har hjul, det har Spisestuestol ikke, og Kontorstol er i sådan noget læderagtigt stof som man helst skal holde kløerne fra hvor Spisestuestol forlængst er gået ud af sit blå hylster fordi de har fået lov at kradse løs. Må lige se om jeg kan tage et billede af staklen når udskiftningen sker [/quote]
GLÆDER MIG…