Dag 1 på opdagelse

Ronja ville på opdagelse da filur nogle gange i nat havde ville ind og se hvad hun var for en og kyrie kun knurrede men ikke gjorde ret meget fik hun under opsyn lov. Hun er meget nysgerrig og modig her er lidt billeder.

Hun opdagede hurtigt man kunne hoppe over den der plade så var der endnu et rum

de 2 gamle tøser holder styr på hvad den der krøllede dims NU laver

Kyries nysgerrighed tager over ved ikke om i kan se det men hun røre faktisk ved hendes hale

hvad laver hun nu :?

Hov de der er spændende :smiley:

og så et billede med far

Hvor er hun altså bare sød!! Jeg glæder mig sådan til at se hende live en dag!

Har jeg ret i at de ikke er godkendt i Fife eller er det noget jeg bilder mig ind?

Nej, de er ikke godkendt i FIFe… Men så vidt jeg ved er der vist nogen som er igang med arbejdet, så mon ikke at godkendelsen kommer indenfor nogle år?

Ihh… jeg bliver altså helt misundelig…
Hvad mange ikke ved, er at jeg var liiiiiige ved selv at importere kat med hjem fra Australien, da Camilla og jeg var down under sidste år… Naturligvis en skøn og lækker lille Selkirk Rex langhår :hjerte:

Nej, de er ikke godkendt i FIFe… Men så vidt jeg ved er der vist nogen som er igang med arbejdet, så mon ikke at godkendelsen kommer indenfor nogle år?

Ihh… jeg bliver altså helt misundelig…
Hvad mange ikke ved, er at jeg var liiiiiige ved selv at importere kat med hjem fra Australien, da Camilla og jeg var down under sidste år… Naturligvis en skøn og lækker lille Selkirk Rex langhår :hjerte:

Planen er hun skal med til Tica showet i marts hvis jeg kan finde noget billig overnatning. Bicolourens hobbyudstilling i februar vil jeg også meget gerne med til hvis jeg får fundet et lift til mig og Ivan. Så skal nogle afsted og har plads i bilen så råb lige højt ikk LOL.
Hmm side spring til hobbyudstil skal jeg der have hende overført til fife eller hvordan gør man der?

:wehuu: Årh , hun er altså sød, og skægt at se de andre 2 er så nysgerrige :wehuu:

Det ser ud til at gå helt som de skal - de “gamle” er nysgerrige, men ikke agressive. Det vil nok ikke tage mange dage, før de kan gå sammen hele tiden. :slight_smile:

:hjerte:nårhh hvor er hun bare flot

Dejlig kat - virker meget venlig og selvsikker.

ja kan ikke forstå hun skulle være forsigtig. Hun er simpelhen så dejlig afslappet. Har lige haft hmm 3 timers tid i fri dressur i hele huset og kom også op i sengen og putte. Der var kun få hvæs men mest når hun pressede sit held. Som nævnt i en anden tråd løb Kyrie direkte ind til hende efter udstil ramte næse med hende og gav et hvæs og fik et retur. Så hun ser allerede ud til hun er ved at blive accepteret. Efter 3 timers tid blev hun så smidt i “seng” for der blev fjummer irriteret på kyrie så havde fået nok af den der dumme cremeting der var over ALT (incl et forsøg på at kravle ind i kravletræ hulen til HENDE:mad:, først efter 2 knur fjernede snothvalpen sig :dokdok::uha:)
Så der går forhåbentlig ikke mange dage før hun kan få lov at være kronisk ude hvis hun lader vær at presse sit held :muhaha:
Havde aldrig drømt om det gik så godt. Især fordi vi hele dagen har været på udstil med Kyrie og Filur. Altid godt med positive overraskelser vi har virkelig ramt den perfekte kat for os der :kryds::love2::love2:

Dejligt at det går så godt :slight_smile:

En lille sidebemærkning: Teltet er et HIT!