Dag 2 (Never)

Jeg er dybt forelsket, hun er bare noget af det dejligste… Og hun er på ngen måde bange…
men nu er det tid til billeder af min nye elsket Never
hun er et puttedyr

og en dejlig hængetrold

så har hun hurtigt fundet et af den gode steder, ryglænet på sofaen

lige et hvor hun bare hygger

Karen mange tusind trilioner tak fordi denne skønne misling må bor her sammen med mig…

Hun er bare så tillidsfuld, hun kalder på mig hvis hun ikke lige kan se mig… åhh jeg elsker allerede den tøs

Jeg bliver helt varm og hjerte ved at læse din tråd Hanne.

Det er jo rendyrket kærlighed vi bliver fyldt op af, når vi kommer til at sidde og se på de lækre nus, dyr såvel som mennesker, vi har i vores liv.

Hanne nu bliver jeg altså snart -lovelove -fløjte -lovelove

Ja hun har altid haft det med at kalde på selskab, ingen grund til selv at bevæge sig ud og finde nogen -forelsket

Jamen Karen… Hun er jo bare dejlig…

Ih guder hvor ER hun lækker… -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket
-savle -savle -savle -savle

Jeg kan godt forstå du er glad for hende Hanne, hun er simpelthen bare for dejlig.

Øhhh Karen skal vi bytte, en coon-bamse for en bimseling? [bigloony]

ÅHHHHHHHH -love -love -love

Jeg vil også have sådan en lækker snebold fra Karen… jeg vil, jeg vil, jeg vil -wehu -wehu -wehu

Nej, må hellere komme ud at køle af… så smutter lige en tur med hundene -hæhæ

Hvor er det bare dejligt at høre Hanne er hun bare har taget dit hjerte med storm. Hun ser også bare lækker og dejklig ud, liiige til en stor ktammer -forelsket -love -kramer

Hun er virkelig smuk… STORT TILLYKKE med hende [oregonian_bear9.gif]

thi Hanne - hun er da ikke en trold, hun er MCO… -hæhæ

Ej spøg til side… Hun er enormt lækker, kan helt sikkert godt forstå du er glad… -forelsket -love Tillykke med hende…

-forelsket Tillykke Hanne…hun er da bare dejlig… -forelsket

Årh hvor er hun smuk! -love Og sikke et look -forelsket -forelsket -forelsket

Tillykke med dejligheden.

Sikke en muzzle og ører på lillepigen… mums… hun er bare guf…!! -forelsket -forelsket

Hvor er det tydeligt at: “her bor jeg” GG

Der er nu noget over de Kafra missers temperament… kan slet ikke forstå jeg har kunnet leve uden een så længe -forelsket

-møzkram til dig

-love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love