Dag 3 (Never)

Så er det td til Never spam… -forelsket -love -forelsket Hun bliver jo ikke mindre dejlig som dagene går… næh nej, hun bliver endnu mere dejlig

Her bliver delt mad

Og så lige over og se om de har noget andet :stuck_out_tongue:

Hej klunte, man kan enda nøzze Klunte, jeg er bare ikke hurtig nok… -sorry

Men her var jeg hurtig, never og sunny nøzzer -forelsket -forelsket

Arr ved ikke lige om jeg vil der ud :?

det går rigtig godt, der er slet ingen problemer…

-xxrotflmao -xxrotflmao Giv nu den stakkels pige fred for det kamera -love -love -love

Hvor ser det da ud til at gå rigtig fint -love -love

Hvor ser hun dejlig ud Hanne, tillykke med hende [bigloony]

Nååårhh - det Nevertæppe er altså bare dejligt -forelsket

-mai -hammerhead -hammerhead -mai Nevertæppe -mai -hammerhead -hammerhead -mai

sikke mange stave fejl… Den Never darling… er det ikke det der skulle står… for min Never er ikke et tæppe hun er en darling

Hun er en rigtig lady miss. Jge kommer sådan til at tænkepå Duchess fra Aristocats. Virkelig en smuk pige -forelsket -love

Ihh jamen altså det er da indbegrebet af en lykkelig sammenføring du har der… hvor må det bare være lykken kære Hanne.

Mange kærlige kram

Det kan man vist, roligt kalde det… LYKKEN

Stort tillykke med hende søde Hanne :smiley:

Hvor er hun bare så dejlig og hvor er det gået fint med sammenføringen -forelsket

Flere billeder -thumbs -høhø -høhø

Kunne ikke sige det bedre selv -forelsket

Hej Hanne
Det er dejligt at det er gået så godt med at sætte dem sammen
og hvor er hun smuk og dejlig kan godt forstå at du er stolt af hende :slight_smile:

-pote -pote -pote

Skønt det går så fint med at sætte dem sammen, hvor er de dejlige -forelsket -forelsket

Nåååååå Hanne…Er det ikke snart tid til nye billeder hva hva hvaaaaaaaa?? :smiley: :smiley: :smiley:

hmmmm, næhhhh hvorfor det…

Århh så skidt da, for din skyld vil jeg gøre det… og så lige for Karen’s skyld, så hun kan se at bandit-englen gør et godt arbejde

Hun er skøøøøn -lovelove