Dag 65, den ulidelige ventetid

Uha, nu er min fisk på dag 65, stor og tyk som en spærre ballon.
Mon hun snart har lyst til at slippe de små løs i verden.

Jeg venter og venter og venter og venter…

Killingerne sparker og danser i maven på hende, hvor længe mon hun holder pinen hen suk

Vil jo gerne ha hun føder NU NU NU

[QUOTE=Heidi;215276]Uha, nu er min fisk på dag 65, stor og tyk som en spærre ballon.
Mon hun snart har lyst til at slippe de små løs i verden.

Jeg venter og venter og venter og venter…

Killingerne sparker og danser i maven på hende, hvor længe mon hun holder pinen hen suk

Vil jo gerne ha hun føder NU NU NU[/QUOTE]

Åhhhh hvor jeg kender det Heidi :slight_smile: …Jeg krydser fingre for at det bliver snart, og der kommer nogle fine missebørn :slight_smile:

Jeg tror det er lige op over, for Gaias killingerne var ekstrem livlige lige inden de vilde blokke satte ind :slight_smile:

Fisk´s killinger har sparket vildt de sidste 1½ uge, så det tager jeg ikke som et tegn ;o)
Men hun er da for første gang i nat søgt til et skab og lagt sig, men der kan jo stadig gå laaaaang tid.

Og lidt pluk veer har hun også haft gennem den sidste uge. Hold op en strigle hun så bliver overfor de andre, man er ikke i tvivl når det gør ondt på hende, for så dasker hun dem der nu er i nærheden, min kære homonelle fisk

Uha Heidi jeg kendre det også det frygteligt her til sidst faktisk ulideligt haha.

Jeg :kryds: hun popper idag og der kommer nogle super dejlige killinger. Må man se spæreballonen så vi kan gætte antal?

jeg skal se om jeg kan lokke hende til at vise maven frem, lige nu ligger hun ude i bryggerset på en hylde som hun har gjort til sin hylde, der er det lidt svært at tage et billede af hende, men så snart hun kommer ind på gulvet skal jeg være der som en høg

:kryds::kryds:

Jeg tror, at hun lægger dem i løwet af dagen…

:hjerte:

[quote=Heidi;215276]Uha, nu er min fisk på dag 65, stor og tyk som en spærre ballon.
[/quote]

Kan vi se hende :wehuu:

det er super spændende, mon de små ikke snar kommer :slight_smile:

Jeg beklager den virkelig dårlige billede kvalitet
Hun er en meget laaaaang slank kat før drægtigheden.

5 smukke løver og løveinder

og lige et før billede, der har jeg dog ikke krop med, men bare for at vise min skønhed ;o)

p.s. Hun virker nu til at hun er en smule mere rastløs i dag, så vi må se

5 killinger :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

mit eget bud er 5-6 stykker, men hun er så lang så hun kan virkelig overraske. Syntes de lange katte er så svære at vurdere, for det er ligsom de kan gemme dem alle vegne

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Jeg gætter på 4 yndigheder…de melder deres ankomst i løwet af aftenen/natten

-engel

Sikke en sild . . . -LOL

Jeg har også haft en tøs som var lang og svær at bedømme antal på . . . . der kom SYV stk. . . . . :muhaha:

Jeg gætter på 6 stk

jeg kunne godt mistænke hende for at have mange, og 7 ville ikke overraske mig, tror selv jeg binder mig fast på de 6.

Min vægt er selvfølgelig løbet tør for batteri, men jeg skyder på hun har taget ca 2 kg på i sin drægtighed.

Hun er en af de katte der på udstilling har fået af vide, øj hvor er hun lang, har hun problemer med at styre bagkroppen (Sagt i sjov)
Den sidste meget lange kat jeg havde kom med 9, så nej, intet kan overraske G

Mun er godt nok urolig og kontakt søgende her til morgen, det er jo gode tegn, men fra de starter på det har jeg oplevet der kan gå 3 dage før der sker noget.

Ahhh den tålmodighed den tålmodighed

Ih hvor er hun fin, håber at der sker noget i dag.
Her er de altid så "smarte " at de VIL føde om natten, det er ikke altid så sjovt.
6 stk tror jeg på
Hilsen Lisbeth

Jeg har samme tendens herhjemme, så det er med at få sig en rigtig god lur så man er kalr til natten.

Smider da lige et billede på af farmand den flotte fyr.