Dag 65, den ulidelige ventetid

Uha han er fin.
Er det Flash Gordon?
Hilsen Lisbeth

Ja det er flash Gordon der er ved at være en stor dreng.

Han ser vel nok flot ud.
Hilsen Lisbeth

Ja han har udviklet sig godt efter han er kommet her.

kan du ikke sige til hende at hun skal vente til i morgen efter kl 07.30? for jeg skal smutte lige om lidt og vil så gerne følge med:ups:

Altså, jeg vil jo gerne have det er NU NU NU.
Men hun lader ikke til der er optræk til det vilde, så jo, hun venter nok til du er online og måske også en dag mere ;o)

Heidi - Gå i gang med et eller andet projekt, der er både besværligt og tidskrævende.
Kender jeg katte ret, så starter hun, mens du er aller bedst i gang.
Du kan også sætte dig til at se en god film. Så starter hun på det mest spændende sted.

Og husk så: De kan godt gå op til 71 dage :stuck_out_tongue:

Det lyder som en god plan ;o)
Ja, de kan lægge det hvor man har mindst tid.

Jeg har prøvet op til dag 70, hold da op jeg var lang i hovedet af at vente. Og hun skal helst nedkomme før dag 71, for så er jeg tilbage på jobs igen ;o( og så starter besværet med at finde baby sittere.

[quote=Heidi;215639]Det lyder som en god plan ;o)
Ja, de kan lægge det hvor man har mindst tid.

Jeg har prøvet op til dag 70, hold da op jeg var lang i hovedet af at vente. Og hun skal helst nedkomme før dag 71, for så er jeg tilbage på jobs igen ;o( og så starter besværet med at finde baby sittere.[/quote]
Så kan du være evigt forvisset om, at hun venter til dag 71 eller 72, for det har jeg nemlig også været ude for.

Jeg er bange for det, men kan desværre ikke holde næsten 2 ugers fri, må regne med sandsynligheder i det anliggende :o(

Ej, hun har faktisk søgt ly i et skab nu, jeg prøver at bilde mig selv ind at det er fordi det snart er tid
(er jeg den eneste der tolker og gør ved på hver en bevægelse katten gør fra dag 61?)

[quote=Heidi;215639]Det lyder som en god plan ;o)
Ja, de kan lægge det hvor man har mindst tid.

Jeg har prøvet op til dag 70, hold da op jeg var lang i hovedet af at vente. Og hun skal helst nedkomme før dag 71, for så er jeg tilbage på jobs igen ;o( og så starter besværet med at finde baby sittere.[/quote]

hvis du ikke havde boet så langt væk, havde jeg med glæde været kattsitter. jeg har ferie den næste måned og 10 dage

[quote=Heidi;215658]Jeg er bange for det, men kan desværre ikke holde næsten 2 ugers fri, må regne med sandsynligheder i det anliggende :o(

Ej, hun har faktisk søgt ly i et skab nu, jeg prøver at bilde mig selv ind at det er fordi det snart er tid
(er jeg den eneste der tolker og gør ved på hver en bevægelse katten gør fra dag 61?)[/quote]

så så. først i morgen!:kryds:

Tak det var sødt af dig. Men du har vel også din egen mis at tænke på ;o)

Hun må altså meget gerne klare det i nat, jeg får jo ikke sovet fordi jeg hele tiden er oppe og holde øje med hende ;o)

[quote=Heidi;215683]Tak det var sødt af dig. Men du har vel også din egen mis at tænke på ;o)

Hun må altså meget gerne klare det i nat, jeg får jo ikke sovet fordi jeg hele tiden er oppe og holde øje med hende ;o)[/quote]

derfor du skulle flytte lidt tættere på ;o)

sådan er det at have kat, og jeg er næsten sikker på at hun vil gå og snakke til dig og holde dig vågen hele natten, og så først føde engang i morgen ;o)

da Mini var blevet neutraliseret lukkede jeg ikke et øje i to nætter, og hvis jeg gjorde begyndte hun at brokke sig så jeg straks troede der var noget galt.

de ved hvordan man får opmærksomhed:thumbup:

uha de kan være lumske og netop lade en sove, det er jo derfor jeg ikke tør sove ;o)
Tænk om man vågnede og alt var overstået og ikke gået som det skulle :o(

Kryds lige fingre for der kommer en super lækker rød pige til mig ;o)

[quote=Heidi;215689]uha de kan være lumske og netop lade en sove, det er jo derfor jeg ikke tør sove ;o)
Tænk om man vågnede og alt var overstået og ikke gået som det skulle :o(

Kryds lige fingre for der kommer en super lækker rød pige til mig ;o)[/quote]

Nå er dine missere sådan? du må gerne få Mini! hun vræler op, kradser på skabe, spiller på kattebakke osv, hvis hun vil have min opmærksomhed LIGE MEGET HVAD KLOKKEN ER . og for det meste er der ikke noget galt :argh: (:wehuu:)

jeg krydser fingre, men først fra kl. 7.30, så hvis hun føder før og der ikke kommer en rød pige, er det fordi i ikke ventede på mig. :tihi::tihi::tihi: NU bliver jeg altså nød til at smutte(har jeg sagt de sidste to timer:tihi:)

jeg håber du får sovet lidt, i det mindste lidt rævesøvn. :kryds:

De fleste vækker mig, men den sidste, der var ingen varsler.
Mange katte selv om de er meget puttede og kontaktsøgende søger for sig selv når de skal føde. Jeg har altså også haft nogle der ville holde i hånd hele vejen igennem og kunne de ikke se mig vræler de på mig.
Hende her er førstegangs fødende, så jeg aner ikke om hun “advarer” mig

[quote=Heidi;215697]De fleste vækker mig, men den sidste, der var ingen varsler.
Mange katte selv om de er meget puttede og kontaktsøgende søger for sig selv når de skal føde. Jeg har altså også haft nogle der ville holde i hånd hele vejen igennem og kunne de ikke se mig vræler de på mig.
Hende her er førstegangs fødende, så jeg aner ikke om hun “advarer” mig[/quote]

Årh , katte der vil holdes i pote er så søde:wehuu:
vi må håbe hun vækker dig hvis du falder i søvn, og jeg krydser for at alt går som det skal . (hvis hun ikke overholder vores aftale om at vente til i morgen -regler)

Jeg får mere og mere tro på det bliver i nat, for nu er hun godt nok sløv og bliver bare liggende i sit skab. Vender og drejer sig og maven bliver periodevis helt hård.
Men ingen gispen endnu.
Jeg ender med at sove på gulvet i gangen

[quote=Heidi;215706]Jeg får mere og mere tro på det bliver i nat, for nu er hun godt nok sløv og bliver bare liggende i sit skab. Vender og drejer sig og maven bliver periodevis helt hård.
Men ingen gispen endnu.
Jeg ender med at sove på gulvet i gangen[/quote]

så må jeg hellere lade være med at slukke computeren så jeg kan følge med i løbet af natten:wehuu:

alt kan ske, hun kan også gøre klar lige til i morgen tidlig.
Og jeg kan mistolke hende, man sidder jo ligsom lidt på nåle