Dag 67

Stadig ingen killinger. Men en tyk stædig kat. Hun har en fødekasse. Men hun har udvalgt mit tøjskab. Så jeg forbarmede mig lidt over hende. Og rydede den nederste hylde. Lagde nogle lagener ind til hende. Men nej. Nu vil hun være på hylden over den. Så jeg afskærmede den med nogle billeder… Men hvad gør hun så… Ja hun prøver da bare hylden over den!!! Ligger et billede ind, hvor I kan se hun har været igang:høhø: Jeg har så lige taget en hule og lagt på den nederste nu. For jeg kan jo godt se, at den lille dame vil have et mørkt sted, hvor hun kan gemme dem. Så den er hun lige blevet præsenteret for. Og den virkede hun lidt mere interesseret i.

:tihi: De katte kan være nogle stædige nogen, men nu må der da også gerne snart ske noget :tihi:

Ja, man kan lige så godt overgive sig først som sidst :lol: Bare vent, når nu hun har fået sin vilje så sker der sikkert noget.

Vi har en linie hvor man skal føde i en kommode, og den åbner man så selv når tid er!! Hunkatte kan være noget så stædige :wink:

Ja de kan være stædige. Men nu håber jeg, at der kommer ro på. Og at hun snart føder.

Et mørkt sted er godt, men at komme lidt op betyder åbenbart også noget for hende… :slight_smile:

Stadig ingen killinger… Hun sover bare… Nu vil jeg da gerne snart have der sker noget. Men “terminen” er jo beregnet fra første løbetids dag, ikke første parringsdato. For vi så dem aldrig parre. Men hvor mange dage kan det svinge? Der er masser af liv i maven, så jeg er ikke bange for der er noget galt. Er bare lidt utålmodig :smiley:

indtil 70 dag er okay
så frem med tålmodigheden…
jeg er iøvrigt enig, man diskuterer ikke med en højdrægtig hunkat, det er spild af tid, de får det alligevel som de vil have det

Ja så har vi 3 dage at gå på endnu. Jeg har bare på en fornemmelse hun føder i nat… Så ikke meget søvn til mig :smiley:

Vi afventer spændt så :smiley: