Dagens gode gerning:)

Det startede egentlig igår aftes.

Jeg gik en tur, og da jeg kom til et letter afskåret hus, fra alt andet.
Vi gik en runde om huset. Fulgte huset, ikke noget lurer eller noget. :tihi:

Nå, men jeg hørte så en kat miave desperat. Og det gik ikke længe før jeg opdagede det kom fra garagen. Heldigvis oven fra. Jeg tænkte, der var nemlig sat et bræt fra det nærmest træ op til garagens tag, til missen.

Jeg gik hjem, og tænkte, at der var tænkt på katten.

Her idag, efter en lang dag som har været travl. Gik vi så forbi igen. Det var ca. kl 16.
havde ingen planer om at møde katten… Men missen sad stadig på taget… Og solen har nok været på hele dagen. Og missen var sort.
Jeg gik ind på grunden, og bankede på døren. Ingen svarede, der stod en maler stige. Og jeg tog den, og kravlede op og lokkede missen hen til mig. (Havde nok brugt 15min på at overveje sagen!)
Jeg tog fat i en brandvarm sort miskat. Og tog den med ned.
Satte den i skyggen. Og hev min vandflaske frem, og fandt en plastik bærger eller hvad det var i busken og hældte vand op. Den drak gladeligt, og spandte højt. :slight_smile: Vi kælede nogen minutter, så satte jeg stigen på plads og forlod stedet.
Missen havde nok været der fra før 22.30 til ca. 16 tiden:(
Stakkel. men den var ved god mod:)

Dagens gode ggerning:)

Den stakkels lille mis, godt at du gik samme vej igen :slight_smile:
Det var godt nok en god gerning :thumbup:
hilsen Lisbeth

godt gået!!! super at du fik det fixet !! :respekt:

Sikke en god gerning :thumbup:

Jeg ville gøre det samme, hvis jeg stod i den sitaution :slight_smile:

Men RESPEKT til dig og er sikker på at misseren er dig evigt taknemlig :hjerte:

Super dejlig gerning fra din side :wink:

Det var godt gået, Blancka. Heldigt, at du havde noget vand med dig :ok:

Tak, Blunky. :ok::rock:

:thumbup::thumbup::thumbup:

Jeg har altid vand med til hunden når vi går lange ture:) Også til mig, jeg “deler” bare med Bamse.
Håber missen har lært af sin fejl :wink:
Men tvivler jeg på :smiley:

Jeg går ihvertfald i seng, med en god smag i munden.

Det var da en super god gerning, lad os håbe missen har lært at taget er meget varmt for en sort kat :tihi:

Super flot at du kravlede op og tog den ned :thumbup:

Update igen…
Jeg gik forbi huset igen. Elsker nemlig den tur. Og der var mennesker i haven. Så jeg spurgte dem indtil katten, da jeg så de kælede den.
Det viser sig det IKKE er deres kat. Og at den havde siddet på taget i næsten 2 dage i de varme dage. De havde da forsøgt at få den ned, sagde de. Den gad dem ikke.
Jeg tænker bare 2 DAGE?! siddet på deres blik tag og kogt?! argh jeg kan blive tosset!..

Men misser havde det stadig godt. Den kan umiddelbart godt lide at være der.

Arme kat - den må have haft det helt utrolig varmt, hvis den har været der i så lang tid.

Hvor er det dejligt at læse, at du hjalp den. Det var i sandhed en god gerning :engel:

Som du skriver, så giver det en god fornemmelse inden i én selv, når man har hjulpet andre i nød :ok: