Dagens Kategori III/IV-spam

Sig til hvis I er ved at brække jer over billeder af mine katte :wink:

Her i eftermiddags lå NÆSTEN hele flokken samlet ovenpå akvariet, og det skulle selvfølgelig foreviges :smiley:

og her da jeg kom hjem lå Adelie - som sædvanligt - i den Nullerput-wannabe jeg syede til Koldingudstillingen og som af uransagelige runde er meget bedre end de to officielle og meget dyrere nullerputter vi har. Og så kom Ib og syntes da lige at han ville putte med hende. Jeg tror hun blev så paf over hans frækhed at hun bare gav efter… sjovt så det ud, Ib var i hvertfald sikker på at DET gad hun godt!

Så længe du bare sørger for en enkelt Kat.III på nogle af billederne, skal jeg ikke brokke mig. :wink:

Skønt at se, hvordan de hygger sig sammen - og lille Ib er vist ikke i tvivl om, at han er en dejlig dreng. :slight_smile:

Nej, er bestemt ikke ved at brække mig…
Syntes simpelthen, de er så hyggelige, dine billede…
Glad for at se hvor meget den skjønne Ib hygger sig i hans nye familie

Hvis nogen skulle have den slags problemer, må de jo bare holde sig væk fra dine tråde - du advarer da tydeligt nok i overskriften :slight_smile:

Jeg synes stadig, de er søde alle sammen :hjerte: :tihi:

heheh… godt billede…Forhåbentlig får du et billede af alle fem snart, da det også kunne være sødt. :kryds::slight_smile:

Billeder er ALTID godt !!!

Jeg bliver aldrig træt at dine billeder og fortællinger!!

Ib pynter vel nok i din meget “Sort / Hvide” flok :wink:

/Mette

[QUOTE=Mette Mejdahl;725322]Jeg bliver aldrig træt at dine billeder og fortællinger!!

Ib pynter vel nok i din meget “Sort / Hvide” flok :wink:

/Mette[/QUOTE]

Heh det har jeg slet ikke tænkt på før… men Ib ER jo faktisk en “fejlfarve” her :slight_smile:

En meget dejlig lille fejlfarve :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Og tak fordi I orker dem. Nu skal jeg hen og hente mit nye kamnera, og SÅ… kommer der nok endnu flere billeder :wink:

Hey, der ligger en 20’er :høhø:

Jeg bliver ikke træt af dine billeder :slight_smile:

Jeg bliver altså heller aldrig træt af dine billeder - og hende den “krøllede” må du gerne vise noget mere :smiley:

Jeg bliver heller aldrig træt af at se billeder af dine skønne og tossede katte :love2:

Hehe, så kunne jeg jo bare lade være at gå ind i tråden :smiley: Og det kan jeg ikke, for det er altid sådan nogle morsomme og herlige billeder du viser…

Og IMponerende at Phumba er med på det først billede der!! Hende Mokken må du da godt vise lidt flere billeder af :slight_smile:

Heh nej det er bare en dum 50-cent fra sidst vi var i Tyskland :tihi: Jeg har flere gange gloet på den og TROET den var en tyver… men nix.

Og der lå i det hele taget så meget ragelse på bordet lige på det tidspunkt at det var svært at beskære billedet så det ikke blev til “to katte midt i en bunke skrammel” L - men der var ikke tid til at flytte det :ups:

Britta jeg lover flere billeder af krøllekatten meget snart :slight_smile: Hun gider nemlig godt posere for et kamera :wink: