Dagens Whiskey og Frøken Grå

Kameratømning…

Her er lige de mest interessante :ok:

Dagens Whiskey…

Hvem har fødselsdag på søndag? Hva-hva-hva? :wink:

Og herskerinden:

Husk liiige hvem der er chef, ikke? :regler:

Det mente jeg nok - og det gælder osse dig med kameraet! :cool:

Godt så…

Jeg elsker Tullen - hun er virkelig en pige med ben i næsen :smiley:
Hvis I undrer jer over lamelgardinernes noget alternative bort… Altså, Tullens valgsprog har jo altid været at alt bidmærkes uden nåde… :rulleøjne:

Hold da OP hvor har de bare begge to nogle smukke blå blå øjne! :besvimer: :inlove:

Årh altså :smelter:

Og ja… sikke en øjenfarve. Hos dem begge to!

Hvor er Whiskey kommet til at se voksen ud lige pludselig :smiley: Men det er Ib egentlig osse. Og det er jo meget passende når de nu snart bli’r et helt år :smiley:

Tænk, som tiden flyver!

De er meget smukke begge to :hjerte::hjerte: - og Tullen har et blik, man ikke modsiger. :slight_smile:

Og så skal vi altså snart have gang fødselsdagshilsenerne til Whiskey og hans skønne søskende. :smiley:

:hjerte:

Lækre - som altid. :wehuu:

Og de blå øjne…suk:hjerte:
Er Whiskeys blevet mere blå med tiden?? Synes næsten de er helt selvlysende på billede nr. 2. :slight_smile:

I øvrigt - hvad med at lave en fælles fødselsdagstråd for hele I-kuldet på søndag, som vi allesammen kan lægge lidt billeder i? :slight_smile:

Skønne billeder af nogle meget smukke katte :inlove::inlove:

Jeg er meget imponeret over Tullens evner som hulkortfremstiller - hun har da en pænt lige toplinie på dem :wink:

Billede 2 og 4 er bare rigtig gode!
Flotte katte! :hjerte:

Tusind tak allesammen :hjerte:

Hvis nogen savner Creamy, så var hun altså ikke i paparazzi-humør, så hun gik… :noway:

Whiskey’s øjne ER meget mørkeblå - ligesom de to andre chokolademaskede jeg har haft. Man siger jo at chokolade giver de flotteste safirblå øjne - men jeg ved ikke om det passer. Tullens ser ofte mørkere ud på billeder end de er. Jeg ved ikke hvorfor :gruble: Hun har meget blå øjne, men mere henad forglemmigej-blå :slight_smile:

Og ja, hun er meget akkurat med sit hulmønster :regler: Men bides, det skal der… :rulleøjne:

Det kunne være sjovt med en fælles tråd med nye billeder - det må vi vende tilbage til :ok:

Ej nogle gode billeder du har fået skudt der Ann.

Nu har jeg aldrig mærket/nusset på den race, men synes deres pels på en eller anden måde nærmest ser silkeblød ud. Er den det?

Mvh
Yvonne

Jeg har da aldrig set så blå øjne før :besvimer::inlove:

Sikke nogle gode billeder! Og ja, man kan godt se, hvem der bestemmer hvor skabet skal stå, hun har da stålblikket :slight_smile:

[QUOTE=Ann R;894689]Og ja, hun er meget akkurat med sit hulmønster :regler: Men bides, det skal der… :rulleøjne:
[/QUOTE]
Meget dygtig misser - ordnung muss sein, og når du køber kedelige lameller uden ornamentering så må man jo selv…:slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Kiwa;894733]Ej nogle gode billeder du har fået skudt der Ann.

Nu har jeg aldrig mærket/nusset på den race, men synes deres pels på en eller anden måde nærmest ser silkeblød ud. Er den det?

Mvh
Yvonne[/QUOTE]

Ja… meget glat, men også blød. Især siameserne. Orientalernes er mere “hård” og glat. Men det er måske bare dem jeg har haft :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;894747]Sikke nogle gode billeder! Og ja, man kan godt se, hvem der bestemmer hvor skabet skal stå, hun har da stålblikket :slight_smile:
[/QUOTE]
Hun er faktisk en sød kat - meget kærlig og kælen. Men hun har personlighed for tre katte, og hun er chef. Om hun bliver ved med at være det vil tiden vise. Whiskey udfordrer hende dagligt :gruble:

Takker for oplysningen :). Synes især man på det første og sidste billede kan fornemme noget “blødt” over deres pels. Og undskyld, jeg er ikke rigtig inde i disse racer, men når jeg f.eks. ser billeder af Trekkies Ib, så ser han ligesom mere “glat” ud. Ikke at det bestemt gør noget altså, men med dine billeder her i dag, er det er første gang jeg egentlig har lagt sådan rigtig mærke til pelsens struktur. Plejer jo bare, at nyde billederne og hvad der foregår, forstå mig ret.

Mvh
Yvonne
PS det glæder mig så meget, at det ser ud som om der er ved, at falde ro på hjemme hos Jer, på den gode måde, der er sikkert liv og glade dage, og forhåbentlig fortsætter det sådan :slight_smile:

[QUOTE=Ann R;894421]
:[/QUOTE]

Jeg overvejede en anden tekst til det her:

“Se mig dyybt i øjnene… du får en uimodståelig trang til at hente katteguf… bagefter husker du intet… se mig dyyybt i øjnene…”

:lol:

:smelter: Nuuuuiii, men altså nogle smukke misser… Og HOLD DA OP, nogle blå øjne…

For pokker da hvor er det gode billeder…og de øjne…:besvimer:

[QUOTE=Ann R;894772]Jeg overvejede en anden tekst til det her:

“Se mig dyybt i øjnene… du får en uimodståelig trang til at hente katteguf… bagefter husker du intet… se mig dyyybt i øjnene…”

:lol:[/QUOTE]

:klapper:

Som altid, dejlige kønne katte. Den slags billeder kan man ikke få for mange af :hjerte:

Super dejlige billeder, af rigtig flotte misser! :wehuu:
Dé øjne der, ORV! :smelter: