Daggamle kyllinger

Hej

kan huske for mange år siden var der en masse kattefolk der tog ud på kylling farmene og købte nogle kasser daggamle. Nu er ilderfolkene med på BARF bølgen så kan pludselig finde nogle at købe sammen med.

Hvad er adressen til de farme og hvad koster de og hvilke mængder giver hvilke rabatter

Håber i kan hjælpe for kan slet ikke huske hvor folk skrev de navne henne og har ret meget brug for dem nu
(håber det er ok den start her da min ene kat også MEGET gerne vil have det )

Det er da en meget fin start…og hej Vivian :velkommen:

shhhh er undercover som øøøøh ja ved jeg ikk :stuck_out_tongue: Hejhej

Stakkels Filur kan jo ikke rigtig mere selvom han gerne ville smage engang men er jo næsten tandløs

start=står :sorry::høhø:

[quote=tzari;232889]shhhh er undercover som øøøøh ja ved jeg ikk :stuck_out_tongue: Hejhej

Stakkels Filur kan jo ikke rigtig mere selvom han gerne ville smage engang men er jo næsten tandløs

start=står :sorry::høhø:[/quote]

-LOL

Undercover? Dig?

Og start eller står - stadig fin start og jo, den kan vist godt høre hjemme i generelt :ok:

Ingen tænder er ikke undskyldning for ikke at spise kyller. Min Otto har kun en tand, men han gnasker både kyller og tørfoder med stor velbehag.

Knus Elin

jeg ved der er nogen i viborg der sælger

Kan da ske han vil smage igen. Kyrie eeeelsker kyller,mus og rotter. Mentalt billede til jer sort kat gående rundt med en stor rotte i munden mens hun knurre -LOL Havde liiidt svært ved at tage hende seriøst og de andre katte kikkede bare underligt på hende og gik videre (og jo hun spiste den havde helt selv hugget den fra en ilder af).

uhhh viborg lyder lovende har du navnet på stedet :slight_smile:

ScanLayer i Viborg sælger daggamle kyller. Har selv lige hentet for en måneds tid siden, og de er et kæmpe hit hos især de små kyllinger. Sikke rovdyr de bliver :wink:

Nej, men det havde Christina… jeg køber dem hos Brita og giver lidt til hittekat i prisen…
(har ikke nogen bil, så det er nemmest og så kan man jo støtte lidt :slight_smile: )

Ved hvor I kan købe på Sjælland. Oplysningen kommer senere.

lyder spændende har i ca priser :thumbup:

30 kr for 100 stk så vidt jeg husker

Sakset andetsteds fra:

Det er korrekt at vi sælger daggamle kyllinger. Kyllingerne leveres enten som “aflivede ferske” eller som “frosne”. Oftest ved mindre mængder udleveres de som frosne.
Kyllingerne er pakket i plastik poser af ca. 100 stk. pr pose og prisen er 0,30 kr./stk. (30,00 kr./pose) plus moms afhentet på vores adresse.

Vi vil under normale forhold, altid kunne udlevere kyllinger i tidsrummet Mandag til Fredag fra kl. 07.00 - 15.30 men der udleveres kun på bestilling, hvor der også bliver aftalt afhentningstidspunkt og evt. også udenfor den skitserede tid som er blevet nævnt, men vi forsøger selvfølgelig at holde det i arbejdstiden.

Vi har til huse lidt udenfor Viborg, på adressen Nybrovej 19, Ravnstrup - 8800 Viborg.

Har du brug for at vide mere og evt. bestille, så send en mail ([email protected]) eller ring på 21 65 18 12 (Erik Andersen)

Med venlig hilsen
Top Æg ApS
Hardy Eskildsen

Kyllinger købes hos Triova i Tybjerg tlf. 57642147

(De sælger også levende).

ca. 1500stk koster p.t. 300kr = 3 kasser.

Man skal hjem og pakke i fryseren. Vær opmærksom på at fjerene isolerer vældig godt. Kyllingerne er længe om at fryse. Læg dem derfor ikke i tykke lag. Har hørt om skrækkelige historier om kummefrysere som er blevet fyldt op med kyllinger. Det dur ikke de kyllinger der ligger i midten er for længe om at fryse ind. Jeg lægger et lag i hver skuffe i min skabsfryser. Det er ok, men forbavses tit over hvor lang tid der egentlig går fra jeg lægger dem i fryseren til de reelt er helt frosne, når jeg sammenligner med oksekødet som vi også selv lægger i fryseren i store mængder.

Hvad med nogle man kan købe på fyn? :?

Er frisk på en splejser på fyn er ved at samle ilderfolkene om at samkøbe nogle kasser håber det lykkes :kryds:

Skal nemlig ikke have så mange, hvis Bølle nu ikke kan lide dem (det er chancen vist ikke så stor for :tihi:)…

Men er der nogle der kender et sted på Fyn?

Hvormange kan der være i en frostpose sådan ca bare for at have en fornemmelse.

Bøllemissen følg med her for at se hvad vi ender med at finde ud af ser lovende ud :kryds::wehu:

Hmm… 7-10 stykker?? :? Lige sådan et antal jeg pønsede på…

godt nok vildt nogle dyrehandler sælger 10 for 100 kr total overpris :thumbdown: