Daisy 5 mdr

Og fuld af attitude…! :uha:

(Ej hun er faktisk stadig en lille engel der aldrig laver ballade. Jeg har ikke pillet hende ned fra skabe, gardiner, ud af skraldespanden osv og jeg behøver aldrig sige nej eller Ah-Ah! til hende.
Jeg tror at hun har en følsom persersjæl. :tihi:)

Stadigvæk lige lækker :wehuu:

Hun er så smuk og hold op jeg så savner siameser/orientaler i huset

Hold da op en lækker farve og smukke grønne øjne - hun er bestemt det, man kalder øjenguf :inlove:

:wehuu: :wehuu: :wehuu:

Hun viser lilla frem på den bedste måde!

Tusind tak hvor er i søde. Jeg må indrømme at den der lilla (i non-agouti) også gror lidt på mig. Og jeg er helt vild med den kontrast imellem hendes øjne og pels. Jeg prøver at vænne mig til at hun bare er englesød og aldrig laver ballade. Det er meget underligt og atypisk. Men jeg har også lige været igennem Rufus/Røvfus som killing og teenager, og han var det modsatte. :tihi:

Hun er jo en pige :fin::neje:

Hun er jo daisy… Hun er en prinsesse og bliver du træt af hende henter vi hende da bare…

Når jeg tænker på alt det ballade andre tøser i vores hjem laver så er hun altså helt unik og dejlig…
Den blide artige og ordenligt mus og i guder jeg falder stadig i svime hver gang jeg ser billeder af hende og Laura snakker om hende for hun er bare så fin og smuk

Hun er bare så skøn. :hjerte:

[QUOTE=Barky;1293768]
Jeg tror at hun har en følsom persersjæl. :tihi:)[/QUOTE]

Øhm… nå, nej… du fik jo aldrig sådan rigtig mødt Emil :smiley:

Hun er altså rigtig fin… med et utroligt feminint og blidt udtryk :hjerte:

[QUOTE=Ann K;1294153]Øhm… nå, nej… du fik jo aldrig sådan rigtig mødt Emil :smiley:

Hun er altså rigtig fin… med et utroligt feminint og blidt udtryk :hjerte:[/QUOTE]

Nej jeg fik ikke set det blå bandit-lyn. :tihi:

Det er hun også. Helt ufatteligt blid, og sød og nem og ja, slet ikke race-typisk som jeg kender dem. Bare en lille sød og nuttet kælemis. :hjerte:

[QUOTE=Ann K;1294153]Øhm… nå, nej… du fik jo aldrig sådan rigtig mødt Emil :smiley:

Hun er altså rigtig fin… med et utroligt feminint og blidt udtryk :hjerte:[/QUOTE]

Emil er jo ikke en Perser! Han er en Perat!

Daisy er jo bare en rigtig lige pige/prinsesse. :wehuu: