Damn you autocorrect!

Nu skal jeg altså lige høre, lidt OT men siden der nu er skræmbilleder her…

Jeg har lige fået mig en smartphone (well for under 2 uger siden) og jeg kan ikke se at den kan tage sådan nogle skærmfotos? Er det forskelligt fra telefon til telefon om de kan det? Jeg har også en Samsung Galaxy Tab og den kan sagtens. Både den og telefonen kører med samme version af Android, så det er i al fald ikke der den ligger…

Telefonen er en LG Prada

[QUOTE=TrekkieGrrrl;804210]Nu skal jeg altså lige høre, lidt OT men siden der nu er skræmbilleder her…

Jeg har lige fået mig en smartphone (well for under 2 uger siden) og jeg kan ikke se at den kan tage sådan nogle skærmfotos? Er det forskelligt fra telefon til telefon om de kan det? Jeg har også en Samsung Galaxy Tab og den kan sagtens. Både den og telefonen kører med samme version af Android, så det er i al fald ikke der den ligger…

Telefonen er en LG Prada[/QUOTE]

Jeg aner desværre ikke om LG kan tage billede af skærmen.

De billeder du ser her i tråden er fra iPhones hvor man tager skærmbilleder ved at klikke på lås knappen samtidigt med den runde knap foran på telefonen.

Tak for forklaringen Annie… jeg har længe undret mig over, hvordan pokker jeg skulle gøre :slight_smile:

Neejjjj - too contrived - det må da høre under kategorien “Si non e vero, e ben trovato” (“Hvis det ikke er sandt - underforstået, at det er det nok ikke - så er det godt fundet på!”)