Dampcigaretter - Hvilken har I og/eller anbefaler?

[QUOTE=mea culpa;1108302]Trekkie 36 mg er du tosset, du må da gå rundt og være aldeles bimmelim, hvis jeg bare damper 18 mg får jeg hjertebanken og bliver svimmel, du har sikkert vænnet dig til det, MEN det anbefales alle steder at man under ingen omstændigheder damper mere en max 24 mg -

En go’ ting ved nedsættelse af styrke er at købe en essens der brænder igennem f.eks. en cigar eller menthol essens og tilsætte væsken, så føles den stærkere.

KH
Linda[/QUOTE]

Haha er det nu jeg skal sige at jeg allerede “ryger” Ice Menthol?

Og joeh jeg kan godt mærke det hvis jeg har bappet for meget. Hvad værre er… Manden har fået et blodtryksapperat med hjem her i weekenden, hans blodtryk er gået amok… så i går sad hele familien og morede sig med at måle brodtryk… før og efter at ha’ hoppet rundt f. eks. Og jeg prøvede så osse før og efter et par hiv af damperen… O.o pyha… Det kan godt være det er sundere at dampe end at ryge… men … det er stadig ikke godt L Nu SKAL jeg ha’ sat min styrke ned til 24… (det smager bare af luft… :frowning: )

Der er ingen tvivl om at det er nikotinen der påvirker dit blodtryk, ned med de MG, ikk :slight_smile:

KH
Linda