Danmark, pas på!

Jeg er færdig af grin :lol: … men jeg vil vove at påstå, at der bor flere islændinge i Danmark end i Norge, så fremtids udsigterne er ikke gode :S
Hvorfor mon, der ikke er nogen der har taget det med i udlændingedebatten :?

http://www.morgenbladet.no/article/20110909/OIDEER/709099935 ja, det er på norsk, men mon ikke de fleste kan læse med alligevel :høhø:

:lol::lol::lol:

Skal vi nu til at være bange for en invasion af Hrönn’er ??
Hvor mange af den slags kan Island overhovedet indeholde??

:høhø::høhø:

Hold kæft hvor er den go’! Hele den saglige måde den er skrevet på! Fantastisk!

Uh nu må Pia på korstog mod island… (ku hun så ikke hoppe i Katla nu hun er der?)

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Tak for advarslen… sender linket videre til rette politiker…

ROFL!

7 milliarder islændinge i Norge i 2068… Det må sgi godt nok være et produktivt folkefærd. Respekt! :respekt: :slem:

:lol: :lol:

(Hulker af grin)

Skal vi nu til at være bange for en invasion af Hrönn’er ??
Hvor mange af den slags kan Island overhovedet indeholde??

:høhø::høhø:[/QUOTE]

Nu skal du bare høre:

Jeg har selv to børn, der bor her i DK.
Jeg har 9 søskende, der sammenlagt har 27 børn (+ 2 der er døde som børn) … to af de 27 bor allerede i Norge og en er lige flyttet til Odense :muhaha:
De 27 børn (mine nevøer og niecer) har sammenlagt 35 børn (+ to der kommer til verden i december) = på nuværende tidspunkt tæller bare min nærmeste familie (inclusive min mor og mine to børn) 74 personer!

:muhaha: Be afraid - be very afraid :muhaha:

[QUOTE=Skattekat;681058]Nu skal du bare høre:

Jeg har selv to børn, der bor her i DK.
Jeg har 9 søskende, der sammenlagt har 27 børn (+ 2 der er døde som børn) … to af de 27 bor allerede i Norge og en er lige flyttet til Odense :muhaha:
De 27 børn (mine nevøer og niecer) har sammenlagt 35 børn (+ to der kommer til verden i december) = på nuværende tidspunkt tæller bare min nærmeste familie (inclusive min mor og mine to børn) 74 personer!

:muhaha: Be afraid - be very afraid :muhaha:[/QUOTE]

Det er jo gangske forfærdelig for det danskesamfund, I skulle ha penge til en billet hjem :slight_smile:
Jeg arbejder iøvrigt i en børnehave som lige er blevet invaderet af to søde og dejlige islanske børn:wehu: Men gisp hvor er jeg alså dårlig til at forstå Islandsk :ups:

[QUOTE=Skattekat;681058]Nu skal du bare høre:

Jeg har selv to børn, der bor her i DK.
Jeg har 9 søskende, der sammenlagt har 27 børn (+ 2 der er døde som børn) … to af de 27 bor allerede i Norge og en er lige flyttet til Odense :muhaha:
De 27 børn (mine nevøer og niecer) har sammenlagt 35 børn (+ to der kommer til verden i december) = på nuværende tidspunkt tæller bare min nærmeste familie (inclusive min mor og mine to børn) 74 personer!

:muhaha: Be afraid - be very afraid :muhaha:[/QUOTE]

Jamen, hvis I skal nå 7 milliarder til 2068 - bare i Norge, så skal I da også igang :smiley:

[QUOTE=Ulla;681077]
Jeg arbejder iøvrigt i en børnehave som lige er blevet invaderet af to søde og dejlige islanske børn:wehu: Men gisp hvor er jeg alså dårlig til at forstå Islandsk :ups:[/QUOTE]

Vi starter med slik og mejeriprodukter … sproget kommer senere :muhaha:

Jeg er jo ude af spillet, men der er andre der arbejder på sagen :sex: