[QUOTE=Marianne;700749]Puuh, jeg syntes altså jeres påfund blir mere og mere avancerede.:klapper: Jeg syntes det er super sjovt at læse jeres forslag, men mange af dem fatter jeg bjælde af…
Går ud fra man skal kende visse racer og visse “smarte ord” for helt at være med nogle gange:rock:
Og det var ikke pga Danpias navn - jeg har tænkt på det ved de sidste mange navne tråde… Mvh Marianne, som bare fortsætter med at læse og selvfølgelig stemmer, men aldrig kommer i nærheden af at ramme “slut navnet”
[/QUOTE]
Jamen Marianne, du spørger da bare
No problem, nulla problema, no problemos 
Der er ingen forkerte spørgsmål her i firmaet, undskyld, forummet - her er ret højt til loftet 
Og der går jo sport i at finde på noget lurifax - noget u-almindeligt og med et glimt i øjet.
Hvis alle skulle hedde noget a la “Sød og rar på Ama’r”, så var det jo heller ikke sjovt.
Når du kigger dig omkring, så finder du sikkert en del tilnavne i den dur, også såsom “ærlig & kærlig noget-noget” - og al respekt for det, men vi må altså også have andre boller på suppen, som gerne må være krydret 
Nu er jeg vist på vej lidt lovlig langt fra trådens egentlige emne, men for mig er en af de fede ting ved at være på et forum som dette, at jeg møder folk, som jeg har andet og mere til fælles med, så der kommer IRL venskaber ud af det.
Om det er historiske romaner eller internatsarbejde, eller akvariefisk, eller nye og gamle sprog, så er det fedt at finde mennesker, som man har mere til fælles med end kattene.
Og det sker bl a ved, at folk har et tilnavn, der fortæller noget om dem, så andre måske sætter sig i forbindelse med dem om denne eller hin interesse.
God mad, motorcykler, det gamle Ægypten - vi prøver at sætte fyndord på den enkelte bruger via tilnavnet, så alle lærer brugeren lidt bedre at kende.
Og er noget for kryptisk, så spørger man. Jeg fatter f eks ikke en bønne om kattegenetik - til gengæld kan jeg lidt af hvert på forskellige sprog. Jeg prøver at bidrage med det, jeg kan, og du kan sikkert selv bidrage med noget helt tredie 
Vi hjælpes ad