Danpia skal have et tilnavn Nu med afstemning

Danpia har uden at blive bemærket fået sneget sig helt op på over 1.250 indlæg, uden at nogen har givet hende et tilnavn. Men hun skal ikke dø i synden, så here goes:

På Pias profil kan man blandt andet læse, at hun er uddannet veterinærsygeplejerske, men nu er datamatiker og arbejder med test af software.

Hun har en bengal og en huskat og har også haft norske skovkatte.

Hun holder af thaimad, vietnamesisk mad, fransk mad og sushi, og hun holder ferie i Frankrig mindst en gang om året (lidt frankofil måske :)).

Datamatisk veterinærsygeplejerske udi eksotisk mad og Bengal

Frankofil med smag for det Asiatiske

Softwaretester med et blødt punkt for Frankrig og smag for østen

(bare for at save det ud så er det med det bløde punkt et ordspil med soft…ware)

Phrancophile avec associations asienne - der er sikkert flere fejl mht grammatik & stavning (hjælp?), fransk sidder ikke på min rygmarv, men Ph’et er med vilje :slight_smile:

datamatiker med bengal, husmis og hærdede smagsløg :slight_smile:

Hva’ sørensen, så er man opdaget :wink:

Og det opdager jeg så først nu :ups:

Følger spændt med

:slight_smile:

Katteven med smag for det franske

Gourmand med katte og flair for software

Frankolfil katteven og software-ekspert

Katteejer med interesse for eksotisk mad

Frankolfil software-ekspert med flair for eksotisk mad
Frankolfil software-ekspert med hærdede smagsløg

Frankofil testpilot med plet og appetit på verden

Ahhh den er da go’ :slight_smile:

Hvis nu man laver starten om til “veterinær testpilot” er der reference til beskæftigelserne veterinærsygeplejerske, tester & ‘pilot’ (min tid som luftfotograf) :slight_smile:

Hi-hi, det er sjovt det her

:slight_smile:

veterinær testpilot med plettet appetit på livet :stuck_out_tongue:

Plettet vettet testpilot med asiatisk appetit?

Plettet vet-nurse tester avec appetit asiatigues (tak til Birthe for det sidste ord :wink: ).

[QUOTE=danpia;697120]Ahhh den er da go’ :slight_smile:

Hvis nu man laver starten om til “veterinær testpilot” er der reference til beskæftigelserne veterinærsygeplejerske, tester & ‘pilot’ (min tid som luftfotograf) :slight_smile:

Hi-hi, det er sjovt det her

:)[/QUOTE]

Så vil jeg lige skrive den her helt ud:

Veterinær testpilot med plet og appetit på verden

Puuh, jeg syntes altså jeres påfund blir mere og mere avancerede.:klapper: Jeg syntes det er super sjovt at læse jeres forslag, men mange af dem fatter jeg bjælde af…:gruble: Går ud fra man skal kende visse racer og visse “smarte ord” for helt at være med nogle gange:rock::tihi:

Og det var ikke pga Danpias navn - jeg har tænkt på det ved de sidste mange navne tråde… Mvh Marianne, som bare fortsætter med at læse og selvfølgelig stemmer, men aldrig kommer i nærheden af at ramme “slut navnet”:tihi:

[QUOTE=Marianne;700749]Puuh, jeg syntes altså jeres påfund blir mere og mere avancerede.:klapper: Jeg syntes det er super sjovt at læse jeres forslag, men mange af dem fatter jeg bjælde af…:gruble: Går ud fra man skal kende visse racer og visse “smarte ord” for helt at være med nogle gange:rock::tihi:

Og det var ikke pga Danpias navn - jeg har tænkt på det ved de sidste mange navne tråde… Mvh Marianne, som bare fortsætter med at læse og selvfølgelig stemmer, men aldrig kommer i nærheden af at ramme “slut navnet”:tihi:[/QUOTE]

Jamen Marianne, du spørger da bare :slight_smile: No problem, nulla problema, no problemos :wink:
Der er ingen forkerte spørgsmål her i firmaet, undskyld, forummet - her er ret højt til loftet :slight_smile:

Og der går jo sport i at finde på noget lurifax - noget u-almindeligt og med et glimt i øjet.
Hvis alle skulle hedde noget a la “Sød og rar på Ama’r”, så var det jo heller ikke sjovt.
Når du kigger dig omkring, så finder du sikkert en del tilnavne i den dur, også såsom “ærlig & kærlig noget-noget” - og al respekt for det, men vi må altså også have andre boller på suppen, som gerne må være krydret :slight_smile:

Nu er jeg vist på vej lidt lovlig langt fra trådens egentlige emne, men for mig er en af de fede ting ved at være på et forum som dette, at jeg møder folk, som jeg har andet og mere til fælles med, så der kommer IRL venskaber ud af det.
Om det er historiske romaner eller internatsarbejde, eller akvariefisk, eller nye og gamle sprog, så er det fedt at finde mennesker, som man har mere til fælles med end kattene.

Og det sker bl a ved, at folk har et tilnavn, der fortæller noget om dem, så andre måske sætter sig i forbindelse med dem om denne eller hin interesse.

God mad, motorcykler, det gamle Ægypten - vi prøver at sætte fyndord på den enkelte bruger via tilnavnet, så alle lærer brugeren lidt bedre at kende.

Og er noget for kryptisk, så spørger man. Jeg fatter f eks ikke en bønne om kattegenetik - til gengæld kan jeg lidt af hvert på forskellige sprog. Jeg prøver at bidrage med det, jeg kan, og du kan sikkert selv bidrage med noget helt tredie :slight_smile:
Vi hjælpes ad :slight_smile:

[QUOTE=MiSi;700819]Jamen Marianne, du spørger da bare :slight_smile: No problem, nulla problema, no problemos :wink:
Der er ingen forkerte spørgsmål her i firmaet, undskyld, forummet - her er ret højt til loftet :slight_smile:
Og der går jo sport i at finde på noget lurifax - noget u-almindeligt og med et glimt i øjet.

[/QUOTE]

Jamen jeg er skam slet ikke uenig…:stuck_out_tongue: Men det blir bare noooget avanceret for mig… Men tag ikke fejl - jeg ELSKER at læse jeres forslag…:juhu: Jeg syntes det er skønt at der er så megen kreativitet og ikke mindst engagement i at navngive den enkelte bruger…:inlove: Jeg fortsætter med at læse og visse gange tænker jeg “???:gruble:” og andre gange griner jeg min lille popo i laser - og sådan skal det bare være:thumbup:

(Og sorry - tilbage til emnet - ved godt det var fuldstændigt off topic - og så alligevel ikke helt:tihi:)

[QUOTE=galath;700487]Så vil jeg lige skrive den her helt ud:

Veterinær testpilot med plet og appetit på verden[/QUOTE]

Endnu en variation, som jeg synes bedre om:

Veterinær testpilot med appetit på verden

Så skal der stemmes :slight_smile: