Dansk Melodigrandprix 2010

Skal du se det på lørdag :slight_smile:

Her er en forsmag på de forskellige melodier der stille op. Jeg har fundet mine tre favoritter allerede :høhø:

http://www.dr.dk/melodigrandprix/forside.htm

Nej det skal jeg ikke. Det er absolut ikke min musik smag. Jeg har ikke set MG de sidste 15-20 år tror jeg.

Det er lige før, man overvejer en ekstra gang, om man tør svare på
spørgsmålet. Det er jo ikke lige til at vide, hvor springfarlig sådan en tråd
er :muhaha:

Jeg vover pelsen og svarer “ja, da!”. Man er indlagt til melodi grand prix,
når man har børn, men jeg ville nok også have set det alligevel :slight_smile:

Nej, jeg har ikke planer om at se det hele. MEN jeg plejer at blive så nysgerrig, at jeg alligevel liige skal se det sidste for at høre vindermelodien :tihi:

Ih, jeg kan ikke finde ud af at afspille klippene fra sangene. Men jeg er stadig så meget spice’t (de var godt nok lige generationen yngre end mig, men :sshh: ) at jeg håber at Sukkerchoks er go.

Den her var i hvert fald top nice:

[ame=“Sukkerchok - Hvor Som Helst Når Som Helst - YouTube”]YouTube- Sukkerchok - Hvor Som Helst NÃ¥r Som Helst[/ame]
:fin:

Ja, selvfølgelig skal jeg da se Melodigrandprix, hva tænker I? -hopla

Jeg prøver at se det - og håber så, ikke at værterne er alt for pinlige :tihi::tihi:

Jeg ved det ikke rigtig synes det kunnne være hyggeligt men…skal jo lige ha overtalt manden.

Nææ jeg tror ikke at jeg skal se det, jeg håber på at kunne falde i søvn MEGET tidligt da jeg skal op ALT for tidligt om søndagen og tage imod jer udstillere i Helsinge :stuck_out_tongue:

Derudover ser jeg ikke rigtig Melodigrandprix mere, jeg syntes der er kommet alt for mange lande med i det internationale… :thumbdown:

vi ska godtnok ha gæster på lørdag, men mon ikke tvet bliver tændt alligevel, har endnu ikke misset et melodi grand prix og gør det nok heller ikke denne gang, at jeg så syntes der er langt imellem en god melodi er en anden snak, men se det skal jeg .
det er en tradition der virkelig samler familien danmark foran tvet

MELODI GRAND PRIX STYRER…


:rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock:

Her i huset ses der altid meloduntegranpri…

Både det danske og det internationale.

Vi mødes en stak venner og æder os fede i noget god mad, og så drikker vi kaffe-øl-vand-vin-spírituose ad libitum mens vi fylder slik og kage i hovedet.

Vi tipper på resultatet (det internationale), ved at hver mand gi´r en femmer pr. tip.

Nå ja, og så har vi alle sammen taget ca. 4 kg. på når vinderen er fundet, men vi har hygget os, og fastholdt en trdition der er mindst ligeså fasttømret som jul og påske…

[quote=Charlotte Oeh.;331035]Det er lige før, man overvejer en ekstra gang, om man tør svare på
spørgsmålet. Det er jo ikke lige til at vide, hvor springfarlig sådan en tråd
er :muhaha:

[/quote]

-LOL-LOL-LOL¨

Jeg vover et spagfærdigt ja. :høhø:
Tror iøvrigt ikke manden er enig, men vi har heldigvis flere TVer :tihi:

ja hvis jeg lige har tiden til det

Jeg har købt billetter til showet - men skal selvfølgelig med min mand til firma fest… øv øv øv for jeg er helt tosset med melodi grandprix…

Håber stadig min mand giver mig lov til at køre til Aalborg på lørdag :kryds:

Hov…er der Melodi Grand Prix på lørdag :?
Det anede jeg ikke.

Vi skal have gæster - så det skal vi ikke…

Vi har ikke TV i stuen…:slight_smile:

[quote=Charlotte Oeh.;331035]Det er lige før, man overvejer en ekstra gang, om man tør svare på
spørgsmålet. Det er jo ikke lige til at vide, hvor springfarlig sådan en tråd
er :muhaha:

Jeg vover pelsen og svarer “ja, da!”. Man er indlagt til melodi grand prix,
når man har børn, men jeg ville nok også have set det alligevel :)[/quote]

ahhh mon dog det går så galt når man svare:)

Det gider jeg simpelhen ikke spilde min tid på :thumbdown:

Kan hurtig finde noget der er mere spændende.

Ja det skal vi se, hvis jeg altså er kommet hjem fra hospitalet der, men det regner jeg med.

Jeg regner med at se det… Vi skal hjælpe min søster med at flytte, men håber vi når hjem til det :kryds::ups:

Ja, jeg regner med at vi skal se det :slight_smile:

Ja selvfølgelig skal jeg se det :wehu:

Og nu er “Mylle” jo med i år, så er det bare helt perfekt :yatta:

Jeg elsker at sidde på “you tube” og rode efter gamle 80’er og 90’er grand prix numre, det er såååå godt :yah: