Dansk opdrættede sphynxer

på sphynxforum er de ved at lave en liste over alle dansk opdrættede sphynxer.

men vi mangler stadig mange endnu, så ejer du, har ejet eller opdrættet et eller flere eksemplare af disse skønne dyr, så smid en besked med navn, fødselsdag opdrætter og ejer og gerne med et billede så sørger jeg for at de kommer på listen.

http://sphynxforum.dk/killingelisten/dansk-opdraettede-sphynxer-gennem-tiderne/

og hvis nogen kan mindes ældre stamnavne vil det være fantastisk

Du vil sikkert blive glad for at høre at Felis Danicas stambog snart kommer til at ligge online, så alle kan slå op og lede der :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1135724]Du vil sikkert blive glad for at høre at Felis Danicas stambog snart kommer til at ligge online, så alle kan slå op og lede der :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Jaah, jeg glæder mig helt vildt. Er der nogen idé om tidshorisonten for det? :slight_smile:

Ikke andet end snart :wink: Det er en rum tid siden jeg så det første udkast, og vi er ganske tæt på nu :ok: Jeg ville ikke blive meget overrasket hvis vi ender med at nå det inden året er omme :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1135746]Ikke andet end snart :wink: Det er en rum tid siden jeg så det første udkast, og vi er ganske tæt på nu :ok: Jeg ville ikke blive meget overrasket hvis vi ender med at nå det inden året er omme :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

:wehu: Super hvis man sådan lige kunne få en ekstra julegave på den front! Jeg er spændt på hvilke funktioner de sådan lige medtager - ifht f.eks. SVERAKs :slight_smile:

JUBIIIII
hvor blir det fedt.

[QUOTE=nudivine;1135723]og hvis nogen kan mindes ældre stamnavne vil det være fantastisk[/QUOTE] : Jeg ved “hvor ældre” men Anne Grethe Ting Skou " Nadikat " i Horsens har da haft sphynx og jeg mener også, at hun fik et kuld :? Du kan da spørge ? Cats og Conni

hun er på listen…
vi skal gerne før 2005