DARAK holder foredrag om opdræt og fødsler d.7.11. i Valby Kulturhus

Da dette arrangement er åbent for alle, vil jeg gerne gøre alle opmærksomme på det:)

Opdræt & Fødsler - onsdag den 7. november 2012
Opdrætterkursus om drægtighed, parring og fødsel. Her kan du, som mangler dette for at få Daraks opdrættermærke, gennemgå mondulet om fødsler.

Men mødet er også åbent for alle andre, som har lyst til at høre om emnet. Alle er velkomne, men naturligvis er det KUN medlemmer af Darak, der kan få opdrættermærke. Tilmelding til kurserne skal ske til:

Torsten Jespersen mail: [email protected] eller telefon 72 55 66 68
eller Nanna Mikkelsen mail: [email protected]

Til de af Daraks medlemmer der manger 1 eller flere opdrætter kurser. Vil I være venlige at maile til Torsten Jespersen, hvilke det drejer sig om. Der vil blive forsøgt at lave en opsamling således, at de der er i gang kan få færdiggjort opdrætter kurset. Fremover vil vi henvise til Felis Danicas opdrætter kursus.

Det lyder som et spændende foredrag for både nye og mere erfarne opdrættere:thumbup: En type tiltag jeg da er ked af at se måske forsvinder pga FDs Opdrætteruddannelse:S Jeg mener da bestemt godt, de to ting burde kunne supplere hinanden:)

Det lyder rigtig spændende :thumbup: måske skulle man se om ikke der er tid i kalenderen.

Jeg kom desværre ikke med de RK havde foredrag om samme emne. Første gang var der overbooket og anden gang skulle min mor opereres :frowning:

Jeg håber heller ikke at alle klubber stopper deres forskellige foredrag. Jeg samler da stadig potemærker hos Racekatten, men der er langt mellem kurser jeg ikke har haft og som samtidig passer i kalenderen.:høhø:

Så vidt jeg hørte derude, så er det meningen darak frafalder helt mht kurser. Om de andre klubber også gør det ved jeg dog ikke.

Lige denne om fødsler kan klart anbefales - Super hyggeligt og spændende :slight_smile:

Jeg ved ikke med de øvrige klubber, men RK vil fortsætte med at afholde møder. Dog vil der ikke blive lagt vægt på de emner, der gennemgås på FD opdrætterkurset, men vi vil “videreuddanne” medlemmerne herfra :slight_smile:

Det lyder godt:thumbup: