Sådan lige et hurtigt spørgsmål…
Udstilles der også huskatte på Darak udstillinger?
Sådan lige et hurtigt spørgsmål…
Udstilles der også huskatte på Darak udstillinger?
ja selvfølgelig
mente jeg også, kunne bare ikke lige se nogle huskatte som topkatte
Jamen så kommer vi nok en tur til Tune og manden skal med for første gang
[QUOTE=Henriette;587976]mente jeg også, kunne bare ikke lige se nogle huskatte som topkatte
[/QUOTE]
Det kræver så også, at der er Darak medlemmer, der udstiller huskatte Og sender resultaterne ind til topkattelisten
Ja, men man kunne da håbe
På at der er Darak medlemmer, der udstiller huskatte? Det er jo ikke relevant for, om man kan udstille huskatte på Darak-udstillinger
Samtlige fire hovedklubber (Jyrak, Darak, Racekatten og Katteklubben) arrangerer deres udstillinger efter de samme regler - og Viking Cats, der arrangerer udstillinger to gange om året, har skam også huskatte udstillet.
Låner lige tråden, håber det er ok Henriette
Er der nogen der ved om man stadig ikke må anvende Sturdi på Darak udstillinger?
Det var det ikke, sidst jeg spurgte - men hvis folk bliver ved med at skubbe lidt til det, kan det jo være de giver sig til sidst
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;588083]Det var det ikke, sidst jeg spurgte - men hvis folk bliver ved med at skubbe lidt til det, kan det jo være de giver sig til sidst
VH
Susanne[/QUOTE]
Jeg skriver (skubber) til dem når tilmeldingen til Tune åbner
[QUOTE=DK Thomani;588082]Låner lige tråden, håber det er ok Henriette
Er der nogen der ved om man stadig ikke må anvende Sturdi på Darak udstillinger?[/QUOTE]
Det var helt i orden
Det lyder da hyggeligt, for Tune ligger indenfor den afstand, hvor vi plejer at komme og kigge på.
Er det Ares, der skal udstilles?
[QUOTE=FinnFrode;588179]Det lyder da hyggeligt, for Tune ligger indenfor den afstand, hvor vi plejer at komme og kigge på.
Er det Ares, der skal udstilles? :)[/QUOTE]
Ja det regner jeg stærkt med, og går det godt med Katelin til Juni i Haderslev, kommer hun også med.
Det er jo mandens kat, så hende må jeg nok ikke glemme
Bestemt ikke når jeg nu har overtalt ham til at tage med, da det var et af kravene til at vi kunne tage derover - men når vi endelig har besluttet det, skal vi have fundet hunde/katte-sittere herhjemme, vi forventer nemlig at køre afsted lørdag og overnatte hos noget af hans familie
Ja det regner jeg stærkt med, og går det godt med Katelin til Juni i Haderslev, kommer hun også med.
Det er jo mandens kat, så hende må jeg nok ikke glemme […][/QUOTE]
Det skal nok gå hende godt. At være tortie på en katteudstilling er som at være blondine i Rom…
Men ellers er det mit indtryk, at huskattene er en gruppe, der altid samler bred interesse på udstillingerne. Uanset om folk nu er til kort eller langhår, spidse eller flade snuder, så har de fleste jo haft “en ganske almindelig” huskat engang, som de mindes med glæde. For mig er sådan en tabby huskat i hvert fald stadigvæk Katten med stort K.
[QUOTE=FinnFrode;588191]Det skal nok gå hende godt. At være tortie på en katteudstilling er som at være blondine i Rom…
Men ellers er det mit indtryk, at huskattene er en gruppe, der altid samler bred interesse på udstillingerne. Uanset om folk nu er til kort eller langhår, spidse eller flade snuder, så har de fleste jo haft “en ganske almindelig” huskat engang, som de mindes med glæde. For mig er sådan en tabby huskat i hvert fald stadigvæk Katten med stort K.[/QUOTE]
Håber i hvert fald at hun får en fin farvebedømmelse
Ja synes også de gange jeg har været afsted har der stået en del rundt om når huskattene skulle have bedømmelse