Darcy - 2 uger og fotomodel

Så blev vores lille enebarn Darcy 2 uger og han vil frem i verden :rock:
Mormis er ikke altid lige blid, så han bliver rustet til lidt af hvert, men som han var en fighter ved fødslen, så fortsætter han i livet.:inlove:

Batari gik desværre i løb bare 10 dage efter kejsersnittet, og der var lige et par dage, hvor hun absolut ingen interesse havde i sin lille søn, så jeg måtte træde til med lidt tilskud. Nu vejer han 265 gram og er fuld af liv.

Mormis som man absolut ikke diskuterer med har bestemt at han skal bo i vores seng, så vi sover MEGET FORSIGTIGT…:tihi:

Vores lille model :wehuu:

Så gider vi ikke det pjat længere :rock:

Til sidst blev han træt og puttede under fars dyne :inlove:

:smelter:

Han er da gudeskøn!

Især det sidste billede er da ren og skær yndighed :inlove::inlove::inlove:

:hjerte:

:smelter:

Smuksak :hjerte::hjerte:

Nuiii hvor er han da bare bedårende :hjerte:
Det sidste billede, hvor han sover :smelter: - Ih det er da slet ikke til at stå for :inlove:

:smelter::smelter::smelter:

Nuuuurh, hvor er han da bare en charmetrold.
Darcy må i hvert fald gerne sove under min dyne.

Min dyne er absolut også ledig til sådan en superkær lille en :smelter:

Hvor er han bare en lækker lille sag :wehuu:

:slight_smile:

Hvor er han sød, fin og rund :hjerte:

:wehuu:

:smelter: åååååååååååååååååååh nej hvor er han dejlig :smelter:

Hvor er han nuttet :hjerte:

Men jeg tør da ikke skrive hvad mine killinger vejer :uha:

Hvornår lærer man at man ikke skal kigge killingebilleder dybt suk Skønne billeder da

Åhhhh Lone, hvor er han dog skøn :wehuu:

Hvor er han da bare skøn :slight_smile: Og sikke udtryksfuld han allerede er :slight_smile:

Jeg bliver mere og mere forgabt i de hersens Abyssiniere :smiley:

Tak allesammen for de søde ord om den lille hjerteknuser :hjerte::inlove::hjerte:

Han er faktisk allerede meget bevidst om verden omkring ham, og vil allerede gerne lege lidt med vores fingre. Han spinner når vi rører ved ham, og er i det hele taget meget menneske glad :wehuu:

Ja Dorte - jeg ved godt han ikke er så stor, men der var tre dage i sidste uge, hvor han slet ikke tog på, men nu har han taget 40 gram på de sidste tre dage, så det går fremad.

Og hellere lille og vågen end stor og doven - siger Darcy :rock:

Det sidste billede er det mest nuttede jeg nogensinde har set! Hold op han er skøn, og så lige Darcy :inlove: en ægte drømmeprins :tihi:

[QUOTE=Wijelo;772731]
[/QUOTE]

:hjerte::inlove::hjerte::inlove::hjerte::inlove::hjerte::wehuu::wehuu::wehuu: