Dårlig mave af Porta 21 m. tun og oksekød

Er det nogle der har oplevet dette? :?

Bernie havde en træls omgang dårlig mave og det havde lige stabilliseret sig vha. Iams Hairball :yah:… I samme ombæring fjernede vi en flamingoplade som lå under pumpen til akvariet, fordi de kradsede og bed i den, jeg fjernede vandfontænen (tænkte jeg måske ikke rensede den nok og det kunne være bakterier) og droppede at fodre dem med vådfoder i ½-1 uge…

Det virkede… Bernie fik gradvist bedre mave og har haft det i ca. 1 uge nu… Så prøvede Porta’en (de har fået noget Whiskas Mmmm uden problemer et par gange i den uge) for første gang imorges og han har haft lind afføring igen her efter jeg kom hjem -surrender.

Nej, aldrig og det er ellers højt på menukortet.
Men mine dyr har tilsyneladende også maver af stål. :rock:
Det er ligegyldigt hvad den bliver præsenteret for om det er rå kød, vådfoder alle mulige tørkostvarianter eller kyller.
Det er cigare jeg sidder og ryster gruset af:høhø:

Idag har ingen af dem fået vådfoder. Bernies mave er helt normal igen. Heldigvis er der en stor str. forskel på de to engle, så det gøre det lidt nemmere at kunne se hvem der har dårligt mave og hvem der ikke har :wink:

første gang de får porta - så plejer de at svine-æde for at sige det midlt… mine fik også lind mave de første par gange…

lad missen prøve det et par gange… jeg vil tro det retter sig - det gjorde det her :slight_smile:

[quote=Battlestar;392613]første gang de får porta - så plejer de at svine-æde for at sige det midlt… mine fik også lind mave de første par gange…

lad missen prøve det et par gange… jeg vil tro det retter sig - det gjorde det her :)[/quote]

Altså han har jo fået det (mærket, ikke varianten) næsten siden han flyttede ind og i en længere periode kunne jeg ikke få hans mave til at stabilisere sig. Heller ikke med zoolac eller Imodium. Jeg tror måske det er den variant. Afprøver den anden jeg har i skabet imorgen. Ellers må vi tilbage på kylling… :kryds: for at Freja så kan tåle det.