Dårlige mave?

Min killing på 13 uger, er begyndt at slå ret mange prutter, og hendes bæ på katte bakken lugter også , men det ser ikke ud til, at det er tyndt…

Skal jeg give hende noget zoolak, eller er alt bare som det skal være ?

Hun får vådkost 2 gange om dagen + fri adgang til tørkost…

Har hun tynd mave eller hvordan ser det ud ? hvad fodre du med

MVH
Gitte

Det ser nu normalt ud… De får Hill’s vådfoder ( til killinger ) kitekat vådfoder, og Yarrah paté, og så har de fået noget kylling blandet op i vådfoderen… Og laks har de også fået…

Altså , det er det mad, hun har fået i løbet af 1 uge her…

jeg tror måske synderen er kitekat vådfoder, ved min venindes mis får det og han slår nogle ordentlig prutter og det som kommer i bakken lugter også mere. Men så længe det er fast vil jeg ikke begynde med zoolac.

MVH
Gitte

Men nu har jeg 2 katte, og lidt svært at se hvem lorten tilhører… :smiley:

Men de har fået akkurat det samme mad, og den anden kat prutter ikke… Men hun er selvfølgelig heller ikke en killing… Hun er 3 år…

Synes bare killingen har sovet meget idag, og leget minimalt, tænkte det måske var fordi hun havde ondt i maven…

er det dig der fik en killing en uge efter den var steriliseret - er det den?

Sover den mere - så skal du holde godt øje med den!

Hvad fik killingen før den kom til dig?
Fik du ikke en “madpakke” med, så den kunne fortsætte på det den var vant til og så skifte stille og roligt til nyt foder?

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;639447]er det dig der fik en killing en uge efter den var steriliseret - er det den?

Sover den mere - så skal du holde godt øje med den![/QUOTE]

Nej, min er slet ikke blevet steriliseret endnu…

[QUOTE=Vivi_Fletcher;639456]Hvad fik killingen før den kom til dig?
Fik du ikke en “madpakke” med, så den kunne fortsætte på det den var vant til og så skifte stille og roligt til nyt foder?[/QUOTE]

Jo, har fået tørfoder med som den også fik hvor den kom fra… Og har også givet den noget af det vådfoder, som den også var vant til at få hos opdrætteren…