Dato for killingenus

Efter at have set afstemningen om datoer og talt med min suffløse, bliver der killingenus i Slangerup

lørdag den 26. februar

[LEFT]Jeg vil meget gerne på forhånd have en idé om, hvem/hvor mange, der kommer, så det må I gerne melde tilbage om her i tråden :D[/LEFT]

Jeg glæder mig meget til at nusse velcro-katte :hjerte: (hvad tid forestiller du dig:?)

Umiddelbart tænkte jeg ved 14-tiden :slight_smile:

Jeg kommer gerne og nusser maver :slight_smile:

Osse miiiiig :wehu:

Mette, jeg vil også meget gerne komme og nusse dine babyer

Må ægtefæller komme med:?:bebe:

jeg vil også med!!!

Siden der nu er fem killinger og tre voksne katte at deles om, så kan der måske også blive plads til mig :slight_smile:

Jeg vil i hvert fald super gerne se kattene i virkeligheden, og så lyder det jo også som om det bliver en hyggelig sammenkomst i øvrigt :slight_smile:

Hmmmmmm, så skidt da :wink:

Tror sørme også det er en dag jeg kan komme :ok:

Hvis du ligefrem kører helt fra Odense til Slangerup for at gramse burmesere, så garanterer jeg dig for, at der også bliver én til dig at nusse :wink:

Hov Husk nu at jeg også kommer,skal bare lige vågne først

Tine:D

Jamen, jeg har jo ikke rigtig andet at lave for tiden, og det lyder så hyggeligt :rødme:

Det kunne da være man skulle melde sig til det ? :slight_smile:

:græde: Hvorfor kan jeg ikke den dag…Øøøuuuv.

Jeg tror også jeg kan den dag, det kunne være hyggeligt at gramse på burmesere og burmeserbørn :thumbup:

Nu er alle killingerne vel afsat, for ellers er jeg ikke sikker på, jeg tør komme forbi :tihi:

Se, man må jo ikke lyve, så det kan jeg ikke påstå, at de er.

Hvor utroligt det end lyder, så er der en meget klog, lille blå pige med et stort charmegen, der slet ikke får nogen opmærksomhed eller henvendelser, så hun er stadig ledig :hjerte:

Jeg har fået en balle i Mariann’s bil og vil også gerne komme til kys på voksne og baby’er :hjerte:

Kunne det tænkes, at der ville blive sat pris på, at een bagte noget kagehalløj?