Dato for killingenus

Jeg er sikker på, at der vil blive sat pris på, at mere end én bagte noget kagehalløj :wink: Jeg tror, vi er oppe på 15 deltagere på nuværende tidspunkt og selvom der skulle være nogen, der faldt fra på dagen, kræver det alligevel en del kage eller lignende :slight_smile:

Okay… jeg hitter på noget :slight_smile:

[QUOTE=Temple Bar;547968]Se, man må jo ikke lyve, så det kan jeg ikke påstå, at de er.

Hvor utroligt det end lyder, så er der en meget klog, lille blå pige med et stort charmegen, der slet ikke får nogen opmærksomhed eller henvendelser, så hun er stadig ledig :hjerte:[/QUOTE]

Nej det forstår man da ikke, så er det nok bedst jeg bliver hjemme, for hun er da for dejlig :hjerte::høhø:

Kom du bare an, din tøsetøs - der kan nå at ske meget på 14 dage :wink:

Jeg hiver lige den her op igen - hvis der skulle være flere, der har lyst til at komme eller nogen, der vil melde afbud :slight_smile:

Hvis der er andre end Ann, der kunne tænke sig at bage eller medbringe noget købe-noget, er man meget velkommen til det. En løs optælling siger, at vi bliver omkring 15 og de fleste spiser garanteret gerne kage :wink:

Og så skal I huske at være søde og tale pænt om mine katte, for hende, der er interesseret i den blå hunkilling, kommer også og hun skal jo gerne have et godt indtryk :wink: Hun er tidligere skovkatteopdrætter, så der kan endda være nogen af jer, der kender hende :smiley:

Jeg medbringer “et-eller-andet” - fx sodavand og kage eller slik … må se, hvad supermarkedet byder på.
Hjemmebag bliver det i hvert fald ikke.

Jeg ville gerne, men hvis jeg skulle komme blev jeg nok nødt til at tage flyveren fra Aalborg til Københavnstrup. Har lovet at tage op og lave hjemmesiden færdig til Kransekage Experten fredag aften, og overnatter temmelig sikkert deroppe.

Ja, jeg havde jo leget med tanken om, at være færdig med alt til hobby-udstillingen på søndag, pakke bilen og invitere mig selv på overnattning i det nordsjællandske … meeeen, alt går galt for mig lige for tiden og jeg er langt fra klar :S
Så det bliver uden mig … desværre … medmindre ‘‘nogen’’ får speedet op og maskinen holder op med helt bogstaveligt at køre baglæns :uha:

Jeg håber, du ikke får flere problemer med det end du allerede har haft :kryds:

Jeg må desværre melde fra, der er kommet noget uforudset ind fra sidelinien:sorry:

Jeg håber I andre får en rigtig dejlig dag med masser af “mesermislingenus” :slight_smile:

Jeg regner også fortsat med at komme og lovprise især din blå hunkilling :slight_smile: Og jeg vil gerne tage en kage med. Den bliver i givet fald hjemmebagt - men om det er en kvalitet, må I selv tage stilling til på dagen :høhø:

Jeg tager et eller andet med fra supermarkedet, lige nu aner jeg ikke hvad, Nogle specielle ønsker?

Jeg kommer stadig og tager gerne noget hjemmebag med. Og skal nok skamrose alle

Tine

Jeg skal stille op til hobby show OG til fødselsdag, ville ellers meget hellere ha gramset på dine lækre killinger :hjerte:

Bare det kan spises eller drikkes, så er jeg sikker på, det kan godkendes :smiley:

Jeg sørger (selvfølgelig) for kaffe og te og noget spiseligt - muligvis hjemmebag, hvis jeg er effektiv lørdag morgen :slight_smile:

Hvis jeg kan snuppe en balle i Ingrids bil vil jeg meget gerne med :slight_smile: Kan bage boller hvis der er interesse for det? :slight_smile:

Du kan jo i hvert fald give en førstehåndsberetning om burmesere i småbørnsfamilier :slight_smile:

Absolut :smiley:

Så må jeg håbe det bliver så gode som de plejer :høhø:

En lille opsummering:

For dem, der ikke har fundet min adresse på hjemmesiden (eller kender den i forvejen :)), så er det

Agervej 24
3550 Slangerup

Mht. forplejning kan jeg se, at der er tilbud om 3 gange hjemmebagt kage + hjemmebagte boller :slight_smile:

Jeg har sørget for et udvalg af chips, hjemmelavet tzatsiki og gulerodsstave og vindruer til de sunde.

Derudover har jeg kaffe, te, varm kakao og Amaretto (de to sidste er en del af “dåbsritualet” ;))

Så det, der nok mest mangler, er sodavand af forskellig art :slight_smile: