Dav til Jer

Jeg kan se, at man her forventer, at jeg fortæller lidt om mig selv.

Jeg er en ung mand på 25 år, jeg studere psykologi og har særlig interesse i personligheds forstyrrelser især har Dyssocial-, Histrionisk-, og Paranoid personlighedsstruktur, har min interesse.

Jeg har kastet min kærlighed på eksotiske ktte racer og leder nu efter den helt rigtige race for mig. Disse katte er utrolig spændende og fasinerende at se på. Men ikke alle egner sig jo til kæledyr :stuck_out_tongue:

Jeg er opvokset med almindelige huskatte, som min mor var meget glad for.

Jeg håber at jeg gennem denne side får et indblik i kattenes verden. Dog er jeg nok ikke så aktiv i forummet, da jeg bruger en del tid på at rejse i forbindelse med mit studie.

Hej Jakob -velkommen

Håber du finder hvad du søger her hos os kattegale -waytohot

-velkommen Jacob. Jeg håber du bliver rigtig glad for at være herinde og finder hvad du søger [bigloony]

velkommen til :smiley:

Velkommen fra mig også. Jeg er også ret ny her, men er allerede glad for at være her.
Knus Elin

Hej
Også velkommen fra mig -velkommen
Din uddannelse burde du nok kunne få rig brug for herinde iøvrigt -hahaha

Hej Jakob

Et -velkommen skal du oz ha fra mig :smiley:

Håber du finder det du søger :smiley:

Hej Jakob og -velkommen til kattegale

Hej Jacob

Alene det, at du tør vove dig herind i de kattegales gab, viser at du har hår på brystet [bigloony]

Et -velkommen skal du da osse ha med herfra - håber du ikke bliver skræmt -what

I skal alle have tak for jeres velkomst.

Jeg har læst en del af jeres indlæg igennem nu, og jeg må sige at I har mange spændende ting at skrive om, nogen på en pænere måde end andre -uha

Velkommen til jacob. ja der er en masse interessant læsning for en psykologi studerende -engel Håber ikek det skræmmer dig. -velkommen

-velkommen til de kattegale, håber at du bliver glad for at være her [bigloony]

Hej og Velkommen

-velkommen -velkommen

-pote -pote -pote

Hej Jakob
Velkommen til -velkommen

Ja du kan da nok få mættet dine forskellige interesser her inde -xxrotflmao

-blomst Charlotte

hey there :slight_smile: og stort -velkommen til dig - omend lidt forsinket… bedre sent end aldrig… -hop

håber du bliver rigtig glad for at være herinde !! og får mange smil og megen latter ud af alle de sjove tråde :smiley:

-pote Knus og sommerkram fra
Miss T

Hej og -velkommen til.