Davs allesammen

Jeg kan se en del kendte navne her… Hvor er jeg glad for at ha’ fundet jer :wink:

Så altså… Davs igen til dem der kan huske mig, og for dem der sidder og tænker “hvad ævler konen om?!” så er jeg en af de gamle fra dk.fritid.dyr.kat-nyhedsgruppen. Jeg har været meget stille i kattekredse i et par år (de små pus bli’r større og man glemmer at more sig over deres påfund)

MEN… nu har jeg inden for 14 dage anskaffet mig to nye katte, så nu er her liv og glade dage! Osse i DEN grad :slight_smile:

De nye katte er: Adelie (Kaldet Addi eller Delle), knap 2 år gammel cornish rex og Oskar (kaldet Ozzy), 4 måneder gammel brunmasket siameser.

Og så vores “gamle” katte, Phumba, 11 årig sort/sølv aby. Jack, 11-årig sort orientaler, og Basil, 10-årig lillamasket siameser.

Desværre er Jack blevet syg og dette er nok hans sidste uge inden han tager turen over regnbuebroen :frowning: Det var så på sin vis grunden til at vi pludselig fik en rex-kat. Vores dyrlæge skulle nemlig have hende ind til omplacering, og da nu hun lige havde stået og fortalt os at Jack levede på lånt tid, så…

Og da vi så det lille bølgede vidunder var der bare ingen tvivl… Det var vores nye kat.

Så begik vi fejl nummer to: At tage til katteudstilling i Haderslev… hvor vi så Ozzy ligge der og være lille og dejlig og til salg…

Såeh… :slight_smile:

Ja det var en lille intro af mig og mine katte!

Velkommen til :heya:

Harjjjjj :heya:

Hejsa, TrekkieGrrrl - og velkommen til. :slight_smile:

Nøjjii :klap: (Huske dig? Du gør sgi da et uudsletteligt indtryk :slem: :slem:)
Hejsa Lisbeth/Trekkie! Hvor er det bare hyggeligt at se dig. Velkommen til. Hvor’n går det med 3-d projekterne?

Det gør mig så ondt med Jack. Og jeg gætter at Basil ville være rigtig ked af at miste ham uden af få nye venner? Tillykke med de nye - hvordan bliver de modtaget? (Husker stadig gamle Ditte der længe var - hm, skal vi sige mindre begejstret for Greven :rulleøjne:)

Anyway - herligt at se dig :kram:

Hej Trekkie! Det er sg* da a blast from the past, hva’? Sjovt at se dig igen, sådan en NG-olding. :olding: :tihi:

:velkommen::velkommen::velkommen:

Velkommen til og tillykke med dine nye missere:)

Tak for den dejlige velkomst!

Ann + AnnK - jeg havde godt spottet jer to herinde! Godt at se jer igen! Og også Pil selvfølgelig og hvem der nu ellers mere er man kan huske (teflonhjerne, desværre så på forhånd undskyld hvis der er nogen der er smuttet L)

Sammenføringn af nye og gamle katte går … hm… mådeligt. Men jeg tror jeg laver en nu tråd om den så der måske kan komme gode råd eller i al fald trøstende ord fra nogen der har prøvet det samme L

Det er sørgeligt med Jack. Vi bli’r ved med at udskyde det men det er synd. Han bli’r tyndere og tyndere. Han spiser stort set ikke mere, men virker ellers ret normal - det er osse det der gør det så svært. Hvis bare han lå og så stakkels ud… men det gør han ikke. Han sover mere end han plejer men når han er vågen er han stadig den gamle Jack :frowning: Det er ikke en ret rar beslutning…

Stort velkommen, godt at se dig her :slight_smile:
Vi to har vist osse mødt hinanden på RS ??

velkommen til dig og kattene

hå¨ber du kommer til at nyde vores selskab her

Heidi og co.

:velkommen: til KG

Håber du bliver glad for at være her!!

Velkommen til :slight_smile:

Hej Trekkie,

Velkommen her til :slight_smile:

:velkommen::velkommen::velkommen:

heeeeeeeeeeeeeeeeeeej dig har jeg jo slet ikke savnet. Hvor er det dejligt du er herinde nu.

Velkommen til - jeg kan også huske dig fra NG’en :slight_smile:

Venligst
Dorthe

:velkommen: til dig og dine misser. Det gør mig ondt med Jack :trøste:

Hej Lisbeth :slight_smile:

Godt at se dig herinde - og jep, der er en del fra de gode gamle ng-dage!

Jeg kender dig så slet ikke, men derfor skal ud være så hjertelig velkommen alligevel :velkommen::velkommen::velkommen: