De 2 røde drenge flytter

Hej

Turen går til Tyskland i morgen tidligt, jeg skal afsted og aflevere de 2 røde drenge, det er mit første kuld og første gang jeg skal aflevere killinger. Det bliver sikkert meget hårdt.

De skal bo sammen i dejligt hjem med 13 katte og 2 små terrie hunde. så
de skal nok få masse af venner :slight_smile:

MitsuCats Sloan

MitsuCats Tocho

ihh jamen jøsses da Henrik, det kan mit stakkels hjerte da slet ikk holde til :besvimer::besvimer::besvimer:

de er godt nok blevet skønne de 2 knægte :wehuu:

hvad med de sidste herligheder, vil du ikke vise dem frem??

[quote=Misurama;240215]ihh jamen jøsses da Henrik, det kan mit stakkels hjerte da slet ikk holde til :besvimer::besvimer::besvimer:

de er godt nok blevet skønne de 2 knægte :wehuu:

hvad med de sidste herligheder, vil du ikke vise dem frem??[/quote]

De er på min hjemmeside, tænkte at det nok ikke gik at sætte de andre på os, så falder i da helt i svime over dem :tihi:

De er dælme også fine de 2 røde der! Resten af banden er nu også fine, men især de 2 røde er jeg helt solgt til!

Uuuha :S jeg misunder dig ikke.

Hvis det var mig, ville det ende med en tur til Tyskland med to dejlige røde
killinger, og en tur tilbage til Danmark med tre rammer cola og to dejlige
røde killinger :uha:

En trøst må da være, at du har fundet et dejligt hjem til dem, og ikke
mindst, at de skal være der sammen. Jeg tror, jeg ville have det rart med
tanken om, at de har hinanden, så man ikke efterlader en killing alene et
fremmed sted.

Og jeg har sagt det før, men siger det igen - det er altså nogle meget
skønne killinger!

God tur :slight_smile:

arrrg jeg vidste jeg ikke skulle kigge når overskriften indeholdte ordret “røde” :tihi:

For hvor er de bare dejlige :wehuu::wehuu::wehuu: det er nogle smukke drenge :thumbup: og jeg ville nok også gøre som charlottet… køre derned og købe lidt sodavand og køre hjem igen incl katte :ups:

Hej

Jeg har ikke enig eller takke knap i nu,

Jeg takker for jeres indlæg. om 30 minutter køre bilen til tyskland.

det bliver spændene om det bliver sodavand og 2 katte med hjem eller kun sodavand hehe

Puha hvor ser de dejlige ud :wehuu:
Du må have en rigtig god tur til Tyskland, og jeg håber ikke at det bliver alt for hårdt ved dig.

Hejsa…de er godt nok lækre…den ene af dem skulle da mindst bo hos mig…guf :slight_smile:

anna

Hvor er de alså flotte begge to :slight_smile:

Jeg kan godt forstå at det bliver svært at sige farvel til dem.

Hej

Jeg kørte ca. kl 08.30 og jeg ankom klokken 12.00

Der kom en meget sød dame ud til bilen. og skulle til at tage transport kassen men hun syntes den var for let og skulle til at sige noget. da hun så fik øje på mit sturdi shelter hvor 2 dejlige røde drenge sad.

Wow de er ikke killinger mere… hendes første sætning.

Vi kom ind og huset og de har 13 katte og 2 smukke terrie hunde.

Drengene kiggede lidt skumle på de der underlige katte (som var hunde) de brummede lidt af dem men ikke noget med at slå ud efter dem. og deres andre katte fik da os lov at snakke med drengene uden problemer.

Sloan begyndte at rende rundt og undersøge gik ikke langt tid før han fandt løbegården. og tocho var mere indenfor, han kunne stadigvæk ikke helt forstår de der hunde ting noget.

De har så trappe til første sal og til kælder. og sloan begyndte at rende ned. og vi efter og 5 katte efter, han luskede ned og gik i katte bakken og kom op igen. skal lige siges vi sidste ham den ikke. så det var vi ret glad over…

Det hele forløb stille og roligt. og var på tide at tage hjem uden de dejlige drenge, men det var faktisk ikke så svært af efterlade dem, fordi de har det bare så dejligt der. men jow man savner dem da, nu når man er hjemme.

Jeg har fået en mail her til aften hvor hun skrev de har sovet i 2 timer og så morede de sig meget i løbegården og ind og tømme mad skålen, som jeg hade advaret hende om de spiser som elephanter og det måtte hun give mig ret i.

Alt går bare fint og jeg for billeder senere i dag eller i morgen. så dt kan bare ikke være bedre.

ej hvor godt at de tog det SÅ pænt:thumbup::thumbup::thumbup:

det er altid SÅ fantastisk at få billeder sendt hjem jeg elsker det bare :wehuu:

Det lyder som en god dag :slight_smile:

Hej

Mange tak…

Disse 2 er stadigvæk ledig. og søger kærligt hjem…

Der vil komme billeder af Takeo senere på dagen som os leder efter hjem.

Dk Mitsucats Azure (ledig)

Dk MitsuCats Icestar (ledig)

Tak for advarslen …ham skal jeg ikke nyde noget af at se flere billeder af :rock:

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu: