Så blev de 3 “rødder” 8 uger gamle, og hærger totalt i hele hytten. De har fundet vejen op til soveværelset, og mener bestemt at det må være deres privilegie at dele dyne med os
ATHOS
PORTHOS
ARAMIS
Der er flere billeder på hjemmesiden
Så blev de 3 “rødder” 8 uger gamle, og hærger totalt i hele hytten. De har fundet vejen op til soveværelset, og mener bestemt at det må være deres privilegie at dele dyne med os
ATHOS
PORTHOS
ARAMIS
Der er flere billeder på hjemmesiden
Ville kigge på din hjemmeside for at se OM Porthos er smoke.
Men jeg må ikke siger den/hjemmesiden
Kan du svare mig, Ann…for så har jeg en SÅ lækker køber (indhegnet have, lækker indfaldsvinkel til alt med dyrene…ville ønske jeg havde en smokemisling p.t.) jeg henviser til…ok?
Hvor er de søde
[quote=kamikaze;307268]Ville kigge på din hjemmeside for at se OM Porthos er smoke.
Men jeg må ikke siger den/hjemmesiden
Kan du svare mig, Ann…for så har jeg en SÅ lækker køber (indhegnet have, lækker indfaldsvinkel til alt med dyrene…ville ønske jeg havde en smokemisling p.t.) jeg henviser til…ok?[/quote]
Porthos er ikke smoke…men stadig på kig efter trofaste slaver, så henvis hjertens gerne …kan ikke forstå du ikke kan komme på hjemmesiden :øhmm:
Syntes heller ikke det så sådan ud så jeg ville kigge om der var sølv i en af forældrene…men jeg henviser lige…SUUUPERkøbere…fandens jeg ikke har mislinger
Men det er nok smoke de er interesseret i…det har en forklaring.
Men jeg henviser lige
Hvor er de da dejlige, de tre musketerer
Hvor er de skønne de 3 misketere, godt jeg ikke skal vælge mellem de 3 skønheder.
Knus Elin