De 7 Ærkeengle 2 uger gamle (BAL/OLH)

Så blev de små totter 2 uger gamle, og selvom der er stor forskel på størst og mindst, ser de ud til at trives rigtig godt alle sammen.

Den førstefødte var ham her (Raguel)

Så kom Sariel

Nr. 3 var Gabriel (og inden i begynder at snakke om forkert navn, vil jeg lige sige at Gabriel rent faktisk er den eneste kvindelige ærkeengel)

Nr. 4 i rækken var Remiel (ham og Raguel går stadig under betegnelsen tvillingerne)

Nr. 5 i flokken var Rafael (lilleSKI)

Så kom Uriel

Og til sidst ædedolken Michael (min birma i forklædning)

Her er et af mor og børn. Hun er tydeligt glad for sine børn, og kvaliteten af billederne skyldes altså, at hun ikke syns jeg må tage hendes børn endnu :love2:

De er bare SÅ fine Anne!!! Hvem der bare skulle have en af de dejligheder…!

Nu ved jeg ikke om jeg skal sige, du skal blive væk eller du skal komme… Hver gang du er kommet har du jo mere eller mindre bestilt en killing

…Men hey - hvornår kommer du?? :muhaha:

HOV… Lige en lille gætteleg. Hvem kan finde min birma wannabe på familiebilledet :? -LOL

-LOL

Ja, netop… Jeg kommer ikke denne gang…! Basta…! :høhø:

Mener du den lille runde ved mors hale? Han lader til at være mørkere på kroppen end de andre to? En dejlig lille klump :hjerte:
En rigtig nuttet flok!

Hvor er de skønne :inlove:
Dejlig stort kuld :slight_smile:

Tak tak :smiley:

Ja det er den store mørke klump… Han er snart dobbelt så stor som de andre. Tror han ender med at blive en birma, så stor som han er :tihi:

Hvor er de bare skønne :wehuu:

[QUOTE=Anne Korsbakke;873437]Tak tak :smiley:

Ja det er den store mørke klump… Han er snart dobbelt så stor som de andre. Tror han ender med at blive en birma, så stor som han er :tihi:[/QUOTE]

:tihi: En lækker lille klump - birma eller ej :cool:

De er altså sååååå skønne :wehuu: Alle 7 :hjerte:

Jeg kan super godt lidt looket på Remiel. Han ser ud til at blive rigtig fin :klap:

Jeg glæder mig enormt meget til at se dem igen. :wehu:

Kæft, hvor er de kære :smelter: Jeg er vild med begge de røde - og så birmaen, der allerede nu ser ud til at have attitude :ok:

Glæder mig til at følge dem!

[QUOTE=Temple Bar;873450]Kæft, hvor er de kære :smelter: Jeg er vild med begge de røde - og så birmaen, der allerede nu ser ud til at have attitude :ok:

Glæder mig til at følge dem![/QUOTE]

Attitude?? Du skal sgu se attitude :tihi:

Tak for alle de søde ord. Ih jeg bliver jo helt glad :smiley:

[QUOTE=Anne Korsbakke;873459]Attitude?? Du skal sgu se attitude :tihi:

[/QUOTE]

:lol:

Ham er jeg allerede RET vild med!!!

Og jeg bliver sammen med Julia! :rock:

[QUOTE=Anne Korsbakke;873459]Attitude?? Du skal sgu se attitude :tihi:

Tak for alle de søde ord. Ih jeg bliver jo helt glad :D[/QUOTE]

“You talking to ME?” :cool:

:hjerte: :hjerte: :hjerte:

Tjukkasen din er jo bare såååå god :hjerte::hjerte::hjerte:
Hva veier han nå? Skal se han ikke kan i kjøkkenvekten lenge før han flytter hjemmefra :stuck_out_tongue:
Han ser veldig spennene ut i typen også,men det gjorde mange i dette kullet.

Jenta kan komme hit ut, vakker fargeklatt :inlove:

[QUOTE=Osquary;873468]“You talking to ME?” :cool:

:hjerte: :hjerte: :hjerte:[/QUOTE]

Lige nøjagtig. BAD ASS så det basker

[QUOTE=Thelma;873474]Tjukkasen din er jo bare såååå god :hjerte::hjerte::hjerte:
Hva veier han nå? Skal se han ikke kan i kjøkkenvekten lenge før han flytter hjemmefra :stuck_out_tongue:
Han ser veldig spennene ut i typen også,men det gjorde mange i dette kullet.

Jenta kan komme hit ut, vakker fargeklatt :inlove:[/QUOTE]

Ja jeg er selv lidt spændt på at se, hvordan de udvikler sig. Jeg er ikke så meget til rød, men de røde ser lidt for godt ud lige nu. Jeg har planer om at beholde en fra kuldet, og havde satset på en af bali’erne (da de ikke er røde). Rafael tror jeg ikke det bliver, da han ser ud til at få små ører. Uriel ser lovende ud og Michael ser bestemt også lovende ud. Han er dog ikke så lang i profilen som Uriel (men tænker det er fordi han har så meget flæsk på kinderne at hovedet er helt rundt :tihi: Han vejede i går aftes 236 gram (og Rafael vejede 116 gram) Jeg ved godt de ikke er store, men med 7 i et kuld syns jeg egentlig det er okay vægte.

…og så sender jeg da bare Gabriel op til dig :muhaha:

Naaarj du gør ej. Du kommer når jeg holder killingenus :cool:

Åh de er skønne, er normalt mest til de maskede men de røde knægte der… mums siger jeg bare

MVH
Gitte

Årh, hvor er de søde :inlove: Og ja, ham birma’en ser da ud til at være godt fremme i skoene :tihi: