De 7 Ærkeengle 2 uger gamle (BAL/OLH)

Årh altså… De er jo godt nok i det stik modsatte ende af spektret når det nu er en Peterbald jeg har planer om, meeeeeen… hvor er de dog LÆKRE allesammen…

Hmm… Hvis jeg smider Manden ud har jeg da sagtens plads til flere katte… Dumme stopklods… Hvad skal man egentlig osse med mænd?!

Årh altså… De er jo godt nok i det stik modsatte ende af spektret når det nu er en Peterbald jeg har planer om, meeeeeen… hvor er de dog LÆKRE allesammen…

Hmm… Hvis jeg smider Manden ud har jeg da sagtens plads til flere katte… Dumme stopklods… Hvad skal man egentlig osse med mænd?!

Har lyst på langhårskull igjen jeg:hjerte: - men stopp å friste meg :muhaha: Får holde meg til “vindushopping” jeg :tihi:

Så fine de allesammen er. :love2:

Ham Michael er da ikke en birma - han er en isbjørneunge! :høhø:

Ih, altså - det kuld bliver da en oplevelse at følge.:hjerte: Sådan nogle små flapører (in spe) er altid sjove - og så hele syv på én gang. :smiley:

Og de 7 ærkeengle - det er da bare et genialt navnevalg til dem. :ok:

Hvis du bare finder en dato, der passer, så samler jeg hende gerne op undervejs :wink:

:ok:

[QUOTE=Diana F;873562]Så fine de allesammen er. :love2:

Ham Michael er da ikke en birma - han er en isbjørneunge! :høhø:[/QUOTE]

:gruble: ja du siger noget…

[QUOTE=FinnFrode;873694]Ih, altså - det kuld bliver da en oplevelse at følge.:hjerte: Sådan nogle små flapører (in spe) er altid sjove - og så hele syv på én gang. :smiley:

Og de 7 ærkeengle - det er da bare et genialt navnevalg til dem. :ok:[/QUOTE]

Tak :slight_smile: - ja til jer alle

Hvor er de fine alle sammen, og smuk mormis :iloveyou:

ENIG!!!

Og ja, lidt morsomt med nogen ærkeengle - når nu de forrige var gangstere… :tihi:

Det er imponerende, som skærmen går i sort idag :smiley: :smiley: :smiley:

De er dejlige :slight_smile:

[QUOTE=Barky;873733]ENIG!!!

Og ja, lidt morsomt med nogen ærkeengle - når nu de forrige var gangstere… :tihi:[/QUOTE]

Nå, du vil måske også gerne med? :engel:

G Jeg regner med at sidde ved siden af Hrönn bag en barikeret dør når du kommer og banker på. -LOL

Nemlig, vi må stå sammen :rock:

Jamen, så kan jeg jo udleje mit bagsæde til højestbydende den dag :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Barky;873733]ENIG!!!

Og ja, lidt morsomt med nogen ærkeengle - når nu de forrige var gangstere… :tihi:[/QUOTE]

Altså med den rod vi har tilbage (som du ikke har hentet endnu) turde jeg ikke andet end give dem englenavne. :cool2:

Det må helt bestemt være fordi at han venter på at Hrönn henter ham… Og hey, det er jo ham med babyansigtet… Han kan da kun være NOGET så uskyldig! :engel: :klap:

Hvor er de bare søde! Og super gode navne…