De blå tæer´s klub

Ja, igår da jeg kom hjem fra camping, snublede jeg over Bella´s snor, og brækkede min storetå -ked

Brugte et par timer på skadestuen, hvor jeg fik boret hul i min negl, og bundet tåen op med elastik plaster…

Så nu humper jeg rundt med en MEGET øm og BLÅ tå… -ked -ked -ked

Og har hørt en lille fugl synge om, at en mere person har en BLÅ tæer -fløjte

ad - det lyder bestemt ikke sjovt …
god bedring med tåen -blåblå

Nallesommer… tak skal du have

Ik mig -pote selvom jeg har " noget" med tæer -høhø
God bedring

Sikke da noget med dig Winnie - noget af en træls afslutning på weekenden. Og jeg kan forestille mig, at du bare var SÅ træt ovenpå weekenden, at du snart ikke kunne slæbe dig afsted … måske derfor du faldt

Rigtig god bedring til dig. Jeg håber ikke, at du har for ondt i tåen nu.

-fløjte -fløjte -fløjte -fløjte -fløjte -fløjte

May-britt s… Tak skal du have… og tak for sidst… dejligt at møde dig irl [smilie=hate-smile.gif]

Havde lidt for travlt, da jeg skulle ud og tjekke til kattene… de stod i snor på terassen og jeg overså at bella kom gående -blåblå

Sidder med foden oppe, og prøver på at holde den i ro… men jo sådan en brækket tå gør desværre rigtig ondt -ked

uha av av av det skal man altså lade være med, det gør ski ondt -kramer

øhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh 1 mere hvem hvem hvem hvem -joker

MB… hvor fløjter du dog smukt [smilie=hate-tunz.gif]

Hvorfor har MB blå tæer?? -pote -pote -pote -pote

Karen p… Ja nu er jeg jo ikke en sladrehank… Peger på MB´s fod så det får du ikke ud af mig -xxrotflmao


2 blå lilletæer
render jeg rundt med… ved da ikke hvordan jeg kan skøvle sådan rundt… og så 2 gange på SAMME DAG -argh -argh -argh -argh

MB… det er bare fordi vi vil overgå mig -nananana

[smilie=hate-wall.gif] [smilie=hate-wall.gif] [smilie=hate-wall.gif]

Hvorfor kommer jeg til at tænke på den svenske tegnefilm DUNDERKLUMPEN?

What -what

-toshy

Nu skal jeg ikke have klinket noget idet jeg selv er skadet, så jeg kommer ikke med smarte kommentarer, selvom jeg har et par stykker linet op.