De bliver da mere og mere opfindsomme

Har lige modtaget en mail fra sygesikringen Danmark at der er en tilbagebetaling til mig på 1500 kroner!
Desværre kan de ikke bare udbetale dem uden jeg foretager mig diverse - hvilket jeg ikke gør, da jeg overhovedet ikke er medlem af Danmark, så jeg tvivler på, at de ville forære mig gysserne, selv om de jo ville være rare at have :tihi:

6 Synes om

Til gengæld er det rigtigt, at jeg får omkring 1000 kroner tilbage i varmepenge :wehu:

6 Synes om

Ja det gør de,
denne her med sygesikring Danmark var ny for mig

Jeg har nogle gange de sidste månder, fået mail jeg har vundet flere millioner på min facebook konto, jeg skal bare lige sender oplysninger på denne her mail
:laughing: ja ja men har ikke Facebook konto, har ikke deltaget i denne konkurrence, og nej jeg har ikke sendt en billed

Med venlig hilsen

4 Synes om

Den var da en rigtig god mail og få @Eva :thumbup:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Jeg er heller ikke med på Fjæsbogen, men får da af og til mails om, at nogen har forsøgt at hacke min konto - øhh hvilken konto ??? :rolleyes2:

2 Synes om

Ja det er jo lige det, hvilken konto, åh ja det kan jeg virkelig gå og grine meget af :laughing:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Ja man skal virkelig holde tungen lige i munden, med alle deres påfund om svindel :ahhhhhhh:

2 Synes om