De de titler

Jeg har tænkt på, hvordan laver I de de titler der sår under jeres navne og ud for jeres billede?

Det er noget admin laver, når man er meget aktiv her inden, altså skriver mange indlæg, ud over de der korte indlæg…

du ved, man skriver meget herinde…

Det er en lille gestus man bliver tildelt når man kommer over 1000 indlæg :slight_smile: Og du er jo lige ved at være på trapperne, så sender vi andre en lille ide til admin om et sødt navn der vil passe på dig og så bliver det besluttet hvilket navn det skal være og hvis du er ok med navnet så bliver din titel tilføjet :stuck_out_tongue:

Okay, på den måde, så er jeg med, tak skal du ha’ :slight_smile:

jamen velbekommen da…

Ihhhh det lyder spændende, det vil jeg da glæde mig til, tak skal du ha’ :slight_smile:

det var da så lidt :smiley:

Jamen det var dejligt at få at vide, for jeg har forsøgt at finde hvor jeg kunne skrive det selv, men det er jo klart at jeg ikke kan finde det hi hi hi :smiley:

Ikke for mig :slight_smile:

Meeeen så må vi andre jo lige gå i tænkeboks om et smart navn til dig :stuck_out_tongue:

Hæ hæ ja det må I :smiley:

Lol er flad af grin over at i din info oppe til højre står er du bor i Ulstrup - hvor trafikken er lovløs -tihi

1000 indlæg … damm det var mange

Tror aldrig jeg kommer helt derop:)

men ellers fin ide med den navneleg-tihi

karina-pote

Hehe jaaaa Pia så tatst du bare løs… du er der lige straks G

[quote=karina;54411]1000 indlæg … damm det var mange

Tror aldrig jeg kommer helt derop:)

men ellers fin ide med den navneleg-tihi

karina-pote[/quote]

Joda selvfølgelig gør du det!!!
Vi andre har jo været her ½ år GG

Hæ hæ, jamen det er den, totalt lovløs, folk køre som det passer dem, og dytter man ad dem får man fingeren.

Jaaaaaa jeg har snart mit mål, jeg taster alt hvad jeg kan, men har jo ikke tid hele tiden desværre.

Jooo kom nu… du mangler kun 22 indlæg nu G

jaaaa da så -høhø jeg gør også alt hvad jeg kan jo -høhø

Jaa se bare, nu mangler du kun 18 G