De der "fri sms, mms, data og fri tale for XXX kr"-selskaber?

Ja, hvilke selskaber er det nu der kører med det?
Kan huske at der vist er et der hedder one? Eller
Irriterer mig at jeg ikke kan huske dem. Ville nemlig lige til at se på om det kunne betale sig for mig at skifte :slight_smile:

www.lebara.dk Få dem du snakker meget med over på det og afslut samtalen hver 28´ende minut. Til alm snak har jeg heller ikke et det billigere endnu.

Jeg mener der er noget der hedder Onfone, har selv ved M1 og det er hele familien og er godt tilfredse

MVH
Gitte

Jeg har Telenor
Fri sms - fri mms - 10gb data - fri tale, ingen opkaldsafgift
380kr pr. måned
Det abb. passer mig rigtig godt :slight_smile:

tzari - Tak, men jeg vil ikke have det til at være noget hvor jeg er afhængig af hvad andre har af selskab…

Vi har fået onfone. Og er tilfredse :slight_smile: Vi giver 99 kr for 2 timers tale, fri sms og MMS, samt fri Facebook og 200 Mbyte data (som ingen af os får brugt - vores mobiler logger automatisk på vores trådløse internet når vi er hjemme :)) Vi ringer gratis (det tæller ikke med i de 2 timer) til andre Onfone-kunder og dermed hinanden.

[QUOTE=Henriette;694501]Jeg har Telenor
Fri sms - fri mms - 10gb data - fri tale, ingen opkaldsafgift
380kr pr. måned
Det abb. passer mig rigtig godt :)[/QUOTE]

Alt for dyrt, hehe… Så er det jeg har nu hvor jeg betaler for tale meget billigere…
Og data er i øvrigt irrelevant for mig… :slight_smile: Bruger jeg ikke

Vi har begge M1 og er glade for det.

Jeg har hørt at Onefone har rigtig mange problemer med oprettelser og drift for tiden.

jeg har onfone - og så længe så mange af mine bekendte også har det, så skifter jeg ikke :slight_smile:

Jeg har 2 timer gratis tale, 200mb data og fri sms og mms…
jeg snakker gratis til alle onfone kunder i den første time - og så ligger man på og ringer op igen :stuck_out_tongue:
for 99,- om måneden :slight_smile:

jeg snakker NEMT 10 timer om ugen med mine venner som også har onfone - uden det koster mig ekstra! det betyder ret meget for mig :slight_smile:

Ah, tror det var onfone jeg forvekslede med det der one måske :slight_smile:
Og kan se at deres model til 149 bør opfylde mit behov (bortset fra at jeg ikke behøver det data)

[QUOTE=Eife;694507]Alt for dyrt, hehe… Så er det jeg har nu hvor jeg betaler for tale meget billigere…
Og data er i øvrigt irrelevant for mig… :slight_smile: Bruger jeg ikke[/QUOTE]

Mener du kan få en til omkring 200kr også :slight_smile: men så er det ikke fri tale men vidst 10timers gratis :slight_smile: Ikke sikker
jeg valgte den store pakke da jeg elsker at snakke i fon, og ofte er mig der ringer til andre -
før brugte jeg 6-700kr pr måned, så næsten halvering for mig :slight_smile:

vi har dlg og betaler 89 kr om mdr for 140 min samtale og 49 kr for en datapakke på 500 mb, det fungere ganske udmærket, men det er ikke det billigste, vi valgte kun dem for at få en billig tlf

ellers er der M1 som jeg tror er dem der er de absolutte billigste i dk
så er der oister som vist osse er godt med på noderne

netto har vist osse lige lavet et teleselskab med pænt billige priser

[QUOTE=GitteS;694500]Jeg mener der er noget der hedder Onfone, har selv ved M1 og det er hele familien og er godt tilfredse

MVH
Gitte[/QUOTE]

Tak, synes også der var noget med M :slight_smile: det kigger jeg også lige på

data er nu mget godt en aften hvor internettet crasher og man skal tjekke mails og have styret sit kattegale-behov :tihi:

jeg bruger sjældent mit data, men få gange er det jo nødvendigt og så er det ret fint at have… 200mb rækker faktisk langt til “kun en gang i mellem”-bruget :slight_smile:

Glemte og sige du ikke er afhænging af at andre har samme selskab :slight_smile:

[QUOTE=Miva;694508]Vi har begge M1 og er glade for det.

Jeg har hørt at Onefone har rigtig mange problemer med oprettelser og drift for tiden.[/QUOTE]

Det har vi ikke oplevet. Men ja, de har skiftet net fra Telenor til TDC, så det har da skabt lidt problemer, men det er vel næsten at forvente. Jeg har ikke oplevet at være afskåret fra at kunne ringe/skrive SMS/bruge data uden, at det var min egen skyld…

jeg har ingen problemer med onfones net og drift overhovedet… men kan jo kun tale for mig selv :slight_smile:
Jeg har KUN positive oplevelser med onfone - modsat f.eks. et skodfirma som Telenor, der for mig kun har været et pengeopdrivende cirkus, som gør som det passer dem med deres gebyrer og priser :S

Pyh, M1 har godt nok da en SKOD hjemmeside!

Men ellers er de billigere end onfone så vidt jeg kan se (for mig i hvert fald)

ja hjemmesiden er ikke for fiks, men deres ting virker - har haft dem i ca. 3 år nu og har altid været tilfredse

MVH
Gitte

[QUOTE=PiaB;694515]data er nu mget godt en aften hvor internettet crasher og man skal tjekke mails og have styret sit kattegale-behov :tihi:

jeg bruger sjældent mit data, men få gange er det jo nødvendigt og så er det ret fint at have… 200mb rækker faktisk langt til “kun en gang i mellem”-bruget :)[/QUOTE]

Jaah, Casper har det da også… Men jeg har ikke engang en mobil der er sat op til det, eller egnet til det… Så gider det egentlig ikke :tihi: Så må jeg klare mig uden, men det er nu yderst, yderst sjældent at internettet her ikke virker