De der "fri sms, mms, data og fri tale for XXX kr"-selskaber?

M1 11 timer = 199
Lebara 11 timer = 125 kr til folk med et andet selskab (men 0,45 i opkald afgift dvs mere end 164 opkald før det bliver dyrere). Men dit valg er billigste jeg har fundet.

Jeg kan kun sige godt for m1 og kan på bedste vis anbefale dem. De er forresten datterselskab til telmore.

Prøv at gå ind på trustpilot.dk og søg på m1. I rigtig lang tid har m1 lagt anden øverst på listen over gode mobilselskaber, kun overgået af telmore selv.

Og kan ikke helt følge med og få svaret lige nu. Men mange tak for jeres anbefalinger. Det er godt at høre at de billige selskaber også er gode mht drift og dækning :slight_smile:

[QUOTE=Henriette;694512]Mener du kan få en til omkring 200kr også :slight_smile: men så er det ikke fri tale men vidst 10timers gratis :slight_smile: Ikke sikker
jeg valgte den store pakke da jeg elsker at snakke i fon, og ofte er mig der ringer til andre -
før brugte jeg 6-700kr pr måned, så næsten halvering for mig :)[/QUOTE]

Ah, ja så kan jeg godt se at det er blevet en del billigere for dig :slight_smile:
10 timer har jeg vist ikke engang brug for. Havde tænkt mig noget mellem 100-150 kr, og så 5-6 timer gratis tale, og så fri sms og evt. mms. Det er sådan det jeg har brug for :slight_smile:
Plejer at tale for 2½-3½ timer om måneden… Men ville da godt kunne tale lidt mere…

[QUOTE=Johnny;694513]vi har dlg og betaler 89 kr om mdr for 140 min samtale og 49 kr for en datapakke på 500 mb, det fungere ganske udmærket, men det er ikke det billigste, vi valgte kun dem for at få en billig tlf

ellers er der M1 som jeg tror er dem der er de absolutte billigste i dk
så er der oister som vist osse er godt med på noderne

netto har vist osse lige lavet et teleselskab med pænt billige priser[/QUOTE]

Ha, ja oister er også billige! Faktisk det billigste med 5 timer for 129 kr.

Du kunne jo prøve at skrive til nogle af selskaberne og spørge hvilken pris de kan give dig det for, det du har brug for :slight_smile: Sådan vil jeg gøre

Jeg har Oister. Fri SMS, fri MMS, fri opkaldsafgift, 50 pr. min og 5 halløjsa data (får det aldrig brugt, og bruger mig HELE tiden!!) og det giver jeg 80 kr for. + det jeg så ringer for som oftest er 130 kr i alt hver måned. :slight_smile:

[QUOTE=PiaB;694525]jeg har ingen problemer med onfones net og drift overhovedet… men kan jo kun tale for mig selv :slight_smile:
Jeg har KUN positive oplevelser med onfone - modsat f.eks. et skodfirma som Telenor, der for mig kun har været et pengeopdrivende cirkus, som gør som det passer dem med deres gebyrer og priser :S[/QUOTE]

Nej, jeg skal heller ikke lige kunne sige om det er helt rigtigt i og med jeg ikke selv har haft dem.
Jeg skiftede fra det du kalder, det pengeopdrivende cirkus! og jeg har da været mere glad for en beslutning af den art. Hold nu op, vi har betalt i dyre domme til det cirkus! Vi nåede en MEGET dyr telefonregning og det fuldstændig umuligt at gennemskue, ja, det cirkus. Aldrig mere og det er ikke et telefonselskab jeg vil anbefale.

I M1 har jeg to abonnementer - et til kæresten og et til mig selv. Det dur! Der har været enkelte gange med driftsforstyrrelser hos TDC og det er gået udover os en enkelt gang på det halve år, vi har haft abonnementerne.

Jeg plejede at have cbb, som virkelig var et godt selskab, skidebilligt og verdens bedste kundeservice. Jeg ved dog ikke lige om de stadig er vildt billige. Men dem kan du da også tjekke.
En ting jeg især syntes godt om ved cbb var at de var vildt hurtige til at opdatere, så ens saldo altid passede, hvorimod telmore var virkeligt langsomme, så man pludselig gik fra 50 kr på kontoen til minus.

Laina - Jeg kan få et med fri mms, fri sms og 5 timers gratis tale for 129 kr/mdr hos Oister, så det kan vist bedre betale sig for mig :slight_smile:

Der er osse et der hedder Bibop. Kender det dog ikke. Her har hele familien Telia. Det er måske ikke det billigste men det virker og man kan skifte telefon med jævne mellemrum uden at blive flået :wink: (VIGTIGT når man har to teenagere… selvom den ene teknisk set ikke er teenager mere, Alex fik da lige blokket mig for en Samsung Galaxy 2 i dag … hendes iPhone var gået i stykker… (nå… på afbedrag virker det ikke så dyrt…)

Bruger bibob til 150kr pr måned, med 5 timer fri tale, fri sms, fri mms, og 5gb ellers er det 3? internet…

har onfone og det virker fint - det samme har mette m . en fordl-iogmed at det så ikke bruger af de 5 timers tale jeg har valgt at have.
havde telia flex før og dt var også godt, iogmed at jeg kunne vælge de ting fra jeg ikke havde brug for. da jeg så fik smartphone var onfone bedre i forhold til data.
engang var telmore et hit, me de kan ikke helt følge med længere synes jeg.

Jeg ringer ikke ret meget fra min telefon :ups:

Men jeg har telenor, og da giver jeg 50 kr. pr. md. for fri sms og fri mms. Det abb. passer rigtig godt til mig :slight_smile:

Jeg er stor Telmore fan… der kan du få forskellige pakker som dækker et hver behov… de starter på 99 kr…

Jeg er lige skiftet fra Telenor til cbb.
Der kan man få fri sms, mms, 5gb data og 5 tomers tale til 99 Eller
Man kan få fri sms, mms, 10 gb data og 10 timers tale til 199

Gennem mit firmaabonnement hos 3 har både Jan og jeg vores iPhone med frit ALT for 400 kr pr måned… ingen begrænsninger eller noget - vi ringer som det passer os :slight_smile:

Er utrolig glad for Telmore… de har fornuftige pakker, selv har jeg den til 199 kr/md
Det er ikke de billigste, men servicen er i top - altid gode til at informerer hvis de planlægger at arbejde med noget osv…
https://www.telmore.dk/mobil/tilmeld-pakker

[QUOTE=kira v;694812]har onfone og det virker fint - det samme har mette m . en fordl-iogmed at det så ikke bruger af de 5 timers tale jeg har valgt at have.
havde telia flex før og dt var også godt, iogmed at jeg kunne vælge de ting fra jeg ikke havde brug for. da jeg så fik smartphone var onfone bedre i forhold til data.
engang var telmore et hit, me de kan ikke helt følge med længere synes jeg.[/QUOTE]

Ja, hvis du da så har tid til at snakke med mig når jeg ringer til dig, så var det måske en ide :stuck_out_tongue:

Trekkie - Jeg har også haft telia i 100 år ca. :tihi: (siden maj 2004 for at være præcis) Men det er simpelthen blevet for dyrt for mig til at det kan betale sig for mig i forhold til de billige selskaber…

[QUOTE=Rimmen;694873]Er utrolig glad for Telmore… de har fornuftige pakker, selv har jeg den til 199 kr/md
Det er ikke de billigste, men servicen er i top - altid gode til at informerer hvis de planlægger at arbejde med noget osv…
https://www.telmore.dk/mobil/tilmeld-pakker[/QUOTE]
Ja sådan har jeg det også… det virker altid, de tager altid telefonen uden ret lang ventetid, svarer på mail og servicen er i top…

Jeg har Oister… 5 timers tale, fri sms og mms og 5gb data (tror jeg det er) - 129 kr/måned.

Der er en masse små problemer med Oister - men ikke noget der påvirker abonnementet - men mere kundeservicedelen/opdateringer på end konto osv. Første gang jeg oplevede et eller andet “underligt” ringede jeg til dem - og det viste sig KUN at være teknisk… Men så længe abb. virker er jeg ligeglad…