De der musik-numre der bare rør een

Her er feks et:

http://www.youtube.com/watch?v=AratTMGrHaQ

Må næsten tude, når jeg hører det -forelsket

Nååååhr, det kan jeg godt forstå du gør.

Det virker på mig somom der er en historie og nogle referencer, som sangeren tænker på, som bevæger ham meget.

-romeo … -ked

Fandt ud af det faktisk er et Leonard Cohen nummer - som jeg dog ikke synes det er lige så godt med :smiley:

Har I også sådan nogle numre?

Jeg har mange flere - men lige nu er det det der der kører på repeat -høhø

Kuldegysninger her fra… Helt enig med dig, det er en meget god sang…

Jeg hører meget denne her for tiden

Det er Martina McBride der synger den. Sangen hedder God’s Will

Så kommer sangen altså her…
Den er af Pink og har et politisk syn. Så undskyld på forhånd hvis jeg træder nogle over tæerne, men jeg synes bare den er helt fantastisk, og lige præcis provokerende nok.

  • Den her sang har fået tårene til at trille på mig…

Steffen Brandt fra tv2 har sammen med Tina Dickow også indsunget Halleluja , der er den altså også super god :slight_smile:

Denne her er hittet her hjemme i øjeblikket.

http://www.youtube.com/watch?v=QJjU5dLXK88

Jeg har mange sange som betyder noget specielt for mig, men jeg er så dårlig til at huske titler og artister. Skal lige tænke…så kommer jeg tilbage

[QUOTE=PiaH;52487]Denne her er hittet her hjemme i øjeblikket.

http://www.youtube.com/watch?v=QJjU5dLXK88[/QUOTE]Nice. Me like long time.

Er man et skarn, hvis man kan li Britney.

Sheer: ikke i min verden G

En tåreperser her er :

That's What Friends Are For - Dionne Warwick & Friends HQ - YouTube - nok indbegrebet af hvad jeg står for

- YouTube - tjah personlig historie G

Tja har ikke sådan noget der får mig til at tænke på noget specielt… Eller også kan jeg bare ikke komme i tanker om noget :? -høhø

Men har en del sange jeg sætter på når jeg gør noget, som jeg føler giver mig noget godt energi til det jeg skal igang med -tihi

Fx: Jimmy Ruffin - What Becomes Of The Broken Hearted - YouTube

Eller denne: - YouTube

Og den her: yes sir i can boogie - YouTube

Kunne nok blive ved LOL Men disse kan jeg godt lide at sætte på når jeg fx syer eller bager eller gør rent -upssa
Elsker sange fra 60/70/80erne og der er ikke noget af de nye efter år 2000 der siger mig noget overhovedet særligt -sorry

ÅHHrrrr!!! (mange R’er i den lyd)

Elisabeth tusind tak for de sange. Der var hele to som jeg ikke havde hørt før overhovedet og det sker sjældent for mig, kan jeg fortælle.

Lovin Spoonfuls er en af mine yndlinge også. Og af een eller anden grund minder den mig om New York.

Top nice, tak for de sange. -thumbs

Det var så lidt :smiley:

Se lige hvad ham Jimmy Ruffin gør ved 1.25-1.28. Han moonwalker, fødderne er bare udenfor kameraet.

Sjovt.

(Nå nu må jeg hellere løsrive mig)

Jeg lytter til mange og meget forskelligt. Tit og ofte er mit musik valg dikteret af mit humør men en gruppe jeg altid har humør til at høre er Runrig

uhh bare et bette udpluk af nogle af ynglingerne… :stuck_out_tongue:

uh nej nu må jeg hellere stoppe… Men kunne altså blive ved… thi

ej i får lige den her… den er SÅ grineren… haha

Ej den her er altså topynglings stadig… hihi

En at blive i godt humør af:

jeg har en sorrel han der hedder det samme: Butterfly Ball