Jeg har sovet rigtig længe i dag (datteren sover ude, så det skulle udnyttes), og mine katte sov sødt sammen med mig lige til jeg stod op. Ikke noget med at vække mig. De er bare så gode, sover jeg - sover de også, og det er lige meget om jeg ændrer rutinen, feks. tidspunkt jeg står op eller længden på søvnen - DYGTIGE katte - jeg elsker dem simpelthen .
Jeg læser jo ofte om andre der bliver vækket om natten om morgen osv -høhø
De ser også bare så skønne ud Rikke Forstår godt dine følelser for dine katte. Jeg har det fulstændig på samme måde. Jeg kan blive så overvældet af følelser for vores katte…elsker dem bare så vildt højt Mens jeg sidder her og skriver ligger min dejlige røde bandit og sover foran skærmen, og af og til nusser jeg ham og så begynder han straks at spinne… og så må jeg lige møzze på ham…
Hvor er de kære… Jeg er en af dem der bliver jaget ud af sengen omkring 6-7tiden, men er så heldig at jeg har et godt sovehjerte…
Til gengæld elsker jeg Bølle (især idag), fordi han af fri vilje kom og nulrede med mig hele to gange her til morgen… Normalt plejer han ikke at holde nusse-sessioner med mig… Kun med Søren… Har godt nok været lidt jaloux på de to… Men idag…
Laban og Mille er også nogle hyggefisere. Mille vækker os faktisk aldrig, men Laban kommer flere gange og vil nusses. Hans spindemotor er alså ikke nem at overhøre. Opdager han så at både Lasse og jeg er vågne, så vælter han rundt i mellem os i ren ekstase:wehuu: