De er helt vindblæste!

Bliver jeres katte også ekstra tossede og fjollede og vilde og legende når det blæser uden for?

Mine er helt skøre i aften:-) Og meget morsomme:tihi:

ja, trixie blir helt kulret, for hun vil jo gerne fange det der blæser rundt derude, men det er jo noget pjat for de dumme katteslaver har monteret både dør og ruder imellem trixie og alt det sjove udenfor

Jo, hvis det blæser normalt, men her til aften satte det pludselig ind med vindstød af stormstyrke samtidig med voldsom regn, og så gik det lynhurtigt med at komme ind.
Otto flaskebarn (husmis) på 1 år vrælede rædselsslagen, mens han kom spurtende, men han er også husets kryster.

Ja, når det blæser , bliver selv ældre katte ,helt overgearet -høhø

Hvis det blæser lidt, så er det meget sjovt, men er det kraftig blæst, har jeg lagt mærke til de ikke går ret meget ud.
Jeg tror det er rigtigt, det Mogens er inde på, nemlig at de ikke kan høre så meget, når vinden suser kraftigt.
Vore misser søger ihvertfald ind hvis det blæser ret meget. Måske er det fordi vi bor nabo til skoven, det er for voldsomt for dem.
Knus Elin

Vi bor i Himmerlands Naturpark, og her er de helt vilde med at sidde ude og få vind i pelsen:-)

Dejligt at høre, at de er “normale”:slight_smile: